کد خبر : 72571

آلفارومئو توناله یک گام تا عرضه

آلفارومئو توناله یک گام تا عرضه

آلفارومئو قبلاً اعلام کرده بود که کراس اوور جدید تونالهرا در ۸ فوریه معرفی خواهد کرد اما اکنون کمی دیر شده است. این خودروساز در حال تبلیغ جدیدترین مدل خود با یک تیزر ویدیویی جدید است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، تصاویر جاسوسی، طراحی کلی این کراس اوور را با جلوپنجره نمادین آلفا در جلو که توسط دو چراغ جلو با شکاف نازک در بالا قرار گرفته اند، نشان داده است و تیزر این جزئیات را تأیید می‌کند. "توناله" جدید در خط تولید آلفا پایین‌تر از خودرو Stelvio قرار می‌گیرد و نشان می دهد این خودرو، در دسته خودروهای مهم آلفارومئو قرار گرفته است.

 به نظر می‌رسد این کراس اوور برخی از ویژگی‌های برجسته طراحی Stelvio را در مدل کوچکتر به کار می‌گیرد. جزئیات پیشرانه هنوز فاش نشده است اما احتمالا این خودرو با یک موتور توربوشارژ ۱.۳ لیتری پلاگین هیبریدی عرضه می شود که حدود ۲۴۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

همچنین گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه یک موتور توربو چهار سیلندر ۱۳۰ اسب بخاری و یک نوع هیبریدی ۱۶۰ اسب بخار تولید خواهد کرد. ممکن است موتور دیزلی حدود ۱۳۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

به زودی همه جزئیات را دریافت خواهیم کرد. توناله در ۸ فوریه عرضه خواهد شد و باید تا قبل از پایان سال در ایالات متحده به فروش برسد. رونمایی از این کراس اوور قبلاً دو بار با تاخیر همراه شد و تولید آن هنوز آغاز نشده است. ما انتظار داریم آلفا اطلاعات قیمت را نزدیک به تاریخ فروش خود ارائه دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها