کد خبر : 72424

دانگ فنگ T5 | شاسی بلند چشم نواز چینی

دانگ فنگ T5 | شاسی بلند چشم نواز چینی

دانگ فنگ نسخه دیگری نیز از تی5 را نیز در بازار چین ارائه می کند که تی5 ایوو نام دارد. ایوو با توجه به تریم از 16300 تا 21500 قیمت گذاری می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران، این محصول مربوط به برند زیرمجموعه دانگ فنگ یعنی فنگ شینگ(FORTHING) می شود.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ نسخه ایوو به مراتب جذاب تر و امروزی تر از تی5 استاندارد طراحی شده است. این کراس اوور برابر با 4565 میلیمتر در طول، 1860 میلیمتر در عرض و 1690 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.

فاصله بین محورها نیز برابر با 2715 میلیمتر است.

چراغ های اصلی جلو باریک و با الگوی شبیه به محصولات روز بازار جهانی طراحی شده اند که حاصل کار نیز بسیار جذاب به نظر می رسد. رینگ های آلومینیومی در حالت استاندارد 19 اینچی هستند که این مورد به یک موفقیت میان خودروهای چینی می ماند زیرا اکثرا با رینگ های کوچک پیش روی مشتری قرار می گیرند.

 
 

کابین و امکانات هوشمند

کابین ایوو نیز همانند ویژگی های نمای ظاهری، بسیار جذاب و موفق طراحی شده است. همه چیز به خوبی در جای خود قرار گرفته و هارمونی خاصی را نمایش می دهد. این وضعیت حتی باعث می شود تا جنس سخت و نه چندان مرغوب پلاستیک در برخی از قسمت های کنسول اصلی جلو قابل چشم پوشی باشد.

نمایشگرهای دیجیتال یکپارچه، سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، نورپردازی داخلی، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، پورت یو اس بی، شارژ بی سیم، استراحتگاه دست ردیف جلو و عقب، تنظیم الکتریکی صندلی ها، اسکای روف الکتریکی پانورامیک، آینه های الکتریکی مجهز به گرمکن/تاشوی خودکار، سنسور باران، برف پاک کن عقب و ... بخشی از ویژگی های شاخص کابین هستند.

 
 

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: کروز کنترل تطبیقی، ورود بدون کلید، درب صندوق الکتریکی بازشونده بدون دخالت دست، رادار پارک جلو و عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، دستیار ترمز، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، ترمز پارک اتوماتیک، هدلایت اتوماتیک، نور پایین اتوماتیک، ایزوفیکس و ایربگ قابل اشاره هستند.

پیشرانه

در رابطه با پیشرانه تنها یک آپشن برای تی5 ایوو در نظر گرفته شده که همان نمونه 1.5 لیتری معروف خودروسازان چینی است! این تپنده توربوشارژ برابر با 197 اسب بخار خروجی و 285 نیوتن متر گشتاور دارد.

شاخص مصرف برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر برابر با 8.9 لیتر، در بزرگراه 5.7 لیتر و در حالت ترکیبی 6.6 لیتر است. ظرفیت باک نیز 55 لیتر مورد اشاره قرار گرفته است.

خودرو طی 9.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد.

در بخش جعبه دنده برای تمامی تریم ها از نمونه دی سی تی 7 سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده شده است.

 

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها