کد خبر : 72342

ب ام و X5 M مدل 2023 شکار شد

ب ام و X5 M مدل 2023 شکار شد

خودروی شاسی بلند بی ام و X۵ M فیس لیفت S برای سال ۲۰۲۳ با امکانات جدید عرضه خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - یک سال پیش بی ام و از بی ام و X۵ M رونمایی کرد و اکنون فیس لیفت این خودرو به نمایش درآمده است اما هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته است. این خودرو اکنون برای اولین بار در حومه آلمان، خارج از مونیخ دیده شده است.

این خودرو اکنون نسبت به نسل قبل دارای تغییراتی است که از جمله آن می توان به چراغ های جلو اشاره کرد، همچنین جلوپنجره نسبت به نسل قبل تغییر کرده است.

این تغییرات نسبت به نسل قبل بیشتر در قسمت جلویی است و در عقب تغییراتی به چشم نمی خرود و تنها چراغ‌های عقب دارای یک بخش مرکزی فرورفته هستند تا یک جلوه سه بعدی را ایجاد کنند. اسپویلر نصب شده روی سقف و سپر به نظر می‌رسد نسبت به نسل قبل یکسان هستند.

بی ام و X5 M فیس لیفت S رونمایی شد

 

عکس‌های کابین هنوز منتشر نشده، اگرچه از برخی زوایا به نظر می‌رسد داشبورد زیر یک تکه پارچه پنهان شده است. این شرکت خودروسازی گفته است قصد دارد به X۵ فیس لیفت، سیستم iDrive ۸ را اضافه کند که همراه با یک جفت صفحه نمایش، ارائه می شود این آپشن در بی ام و سری ۳ LCI نیز ارائه می شود، بنابراین منطقی است که X۵ سطح بالاتری بتواند به سیستم اطلاعات سرگرمی نسل بعدی سوئیچ کند.

آنطور که این شرکت خودروسازی گفته در زیر کاپوت تغییری اعمال نشده و همانند نسخه M از موتور ۴.۴ لیتری توئین توربو با حداکثر قدرت ۶۱۷ اسب بخار بهره می برد.

بی ام و X5 M فیس لیفت S رونمایی شد

 احتمالاً این آخرین موتور برای یک V۸ غیرهیبریدی در X۵ M خواهد بود، زیرا پیش بینی می شود کانسپت XM با امکانات خودروهای الکتریکی ارائه شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها