کد خبر : 7233

شاسی بلند فراری یک گام به واقعیت نزدیک شد

شاسی بلند فراری یک گام به واقعیت نزدیک شد

خودروی شاسی بلند فراری در رندری جدید به نمایش گذاشته شد. این خودرو با نام پوروسنگو معرفی و روانه بازار می شود.

به گزارش خودروتک، خودروهای کراس اوور و SUV فروش مناسبی را در بازار تجربه می کنند. این موضوع باعث شده شرکت های بیشتری به دنبال توسعه این محصولات باشند. در این میان سازندگان خودروهای سوپراسپرت و هایپرکار نیز مشغول توسعه خودروهای شاسی بلند خود هستند.

در گذشته نه چندان دور با لامبورگینی اوروس ملاقات کردیم و استون مارتین نیز در آینده اولین خودروی SUV خود، استون مارتین DBX را در معرض دید عموم قرار می دهد (خودروی مفهومی لامبورگینی اوروس ST-X با طراحی جذاب معرفی شد).

فراری که یکی از مطرح ترین شرکت های سازنده خودرو و یا به طور ویژه، خودروهای سوپراسپرت است، قصد دارد یک محصول SUV را روانه بازار کند. این خودرو مانند تمام محصولات تولیدی این برند ایتالیایی از طراحی اسپرت بهره می برد.

به تازگی رندر خودروی شاسی بلند فراری در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این تصویر توسط یکی از طرفداران این شرکت طراحی شده است؛ با این حال می توان از جزئیات آن رضایت داشت.

فراری برخلاف لامبورگینی تصمیم گرفته در محصولات خود از موتورهای توربوشارژ استفاده کند. توربوشارژرها علاوه بر لگ، صدای مصنوعی تولید می کنند که این موضوع برای علاقه مندان به خودروهای سوپراسپرت آزاردهنده است.

فراری موفق شده با مهندسی خود، صدای موتورهای توربوشارژ را بیش از پیش گوش نواز کند. انتظار می رود اولین خودروی شاسی بلند فراری به یک موتور 8 سیلندر با توربوشارژر دوقلو مجهز شود.

این احتمال وجود دارد که فراری برای افزایش قدرت تولیدی این موتور، از سیستم هیبریدی در فراری پوروسنگو استفاده کند. فراری Purosangue باید در بازار با رقیبان سرسختی مانند لامبورگینی اوروس و استون مارتین DBX رقابت کند (استون مارتین DBX در تصاویری جدید به نمایش گذاشته شد).

انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از خودروی شاسی بلند فراری در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها