کد خبر : 72216

عرضه تسلا سایبر تراک در 2 سایز

عرضه تسلا سایبر تراک در 2 سایز

ایلان ماسک می‌گوید: این تسلا "سایبرتراک" در ۲ اندازه حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد نسبت با یکدیگر در اندازه تفاوت دارند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان - ایلان ماسک زمانی گفت که ساخت یک سایبرتراک کوچکتر برای تسلا بسیار منطقی است، اما او هرگز از این ایده فراتر نرفت. او در نوامبر ۲۰۱۹ گفت که منطقی است در دراز مدت یک سایبرتراک کوچکتر به خودروهایش اضافه شود و از آن زمان تاکنون چیزی در این مورد نشنیده ایم یعنی مدل کوچکتر هرگز به طور رسمی تأیید نشد.

اکنون ما اطلاعاتی داریم مبنی بر اینکه تسلا ممکن است هر دو نسخه را طی یک رویداد ویژه که انتظار می‌رود در مارس ۲۰۲۲ برگزار شود، فاش کند. این خبر توسط Trip Chowdhry، تحلیلگر Global Equities Research  آمده است. او اخیراً گفت که نه تنها این دو نسخه در ماه مارس نمایش داده می‌شوند، بلکه هر دو در مقایسه با اولین "سایبرتراک" نشان داده شده دارای ویژگی های قابل توجهی خواهند بود.

او به جزئیات تغییرات وارد نشد، اما گفت سایبرتراک جدید حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد کوچکتر است. طبق گزارش‌ها، بدنه هر دو خودرو توسط یک شرکت به نام Steel Dynamics از تگزاس ساخته می‌شوند.

 نباید انتظار داشت که تحویل سایبرتراک امسال آغاز شود، زیرا گزارش جدیدی که رویترز منتشر کرده است، فروش آن را در اوایل سال ۲۰۲۳ نشان می دهد، هرچند تولید آن ممکن است در اواخر امسال  آغاز شود.

خبرگزاری Chowdhry اعلام کرده است که  تسلا پس از مشاهده پیکاپ‌هایی از خودروسازان رقیب، با لیستی از مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر خود، سایبرتراک را برای مدت طولانی به تعویق انداخته تا تغییرات مهمی در طراحی آن ایجاد کند و مطمئناً بازاری برای یک سایبرتراک کوچکتر وجود خواهد داشت، با شایعاتی که قبلاً مطرح شده بود؛  خودروسازان دیگری روی چنین مدل‌هایی کار می‌کنند.

سایبرتراک کوچکتر رقیب مدل‌هایی مانند فورد رنجر EV است و حتی نیسان نیز گفته می‌شود که پیکاپ الکتریکی خود را در همان اندازه تولید می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها