کد خبر : 71769

هیولای جدید کونیگزگ در راه است

هیولای جدید کونیگزگ در راه است

شرکت خودروسازی سوئدی کونیگزگ که به دلیل ساخت خودروهای دست ساز و بسیار لاکچری شهرت دارد به تازگی پیش ‌نمایش تصاویر ابرخودروی جدید خود را منتشر کرد که قرار است تا پایان سال جاری میلادی عرضه شود.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، شرکت خودروسازی کونیگزگ سوئد تصاویری غیر واضح از محصول جدید و لاکچری خود در رسانه‌های اجتماعی منتشر  کرده است. این تصاویر که در اکانت اینستاگرام این برند منتشر شده است، یک شبح کلاسیک کونیگزگ را نشان می دهد که دارای خطوط صاف، شیشه جلو و کابینی به شکل قطره است.

طراحی فرورفته چراغ‌های عقب، که با چراغ‌های مورد استفاده در سایر مدل‌های فعلی این برند متفاوت است، محصول جدید این شرکت سوئدی را از نظر بصری شبیه به CCX 2006 نشان می دهد.

این خودرو  یک ابرخودروی زیبا با ۷۹۵ اسب بخار قدرت محسوب می شود که اولین کونیگزگی بود که از یک V8 توسعه‌ یافته داخلی به جای یک موتور فورد استفاده کرد. 

گفتنی است محصولات این شرکت همواره با کیفیت، قیمت بالا و کارائی بسیار زیاد شناخته شده و نه تنها مدل CCX بلکه مدل CCR کونیگزگ که در سال ۲۰۰۴ عرضه شده بود، سریع ‌ترین خودروی جاده ‌ای در جهان محسوب می شوند.

در بخش عقب  این محصول جدید یک دیفیوزر ظریف شبیه به Agera طراحی شده که با ثبت میانگین سرعت  ۴۴۷ کیلومتر در ساعت در مسیر یازده مایلی جاده بسته، عنوان سریع ترین خودروی تولیدی جهان را از بوگاتی شیرون در سال ۲۰۱۷ گرفت، البته بوگاتی توانست این رکورد را در سال گذشته پس بگیرد.

سال ۲۰۲۲ بیستمین سالگرد اولین خودروی تولیدی این شرکت به نام CC8S است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه، هابرخورو Jesko و Regera Grand Tourer کونیگزگ از یک موتور 5.0 لیتری V8 توئین توربوشارژر استفاده می کنند، در حالی که سوپرکوپه Gemera از یک موتور سه سیلندر 2.0 لیتری دو توربوشارژ هیبریدی استفاده می کند. در این گزارش تصویری شاهد تصویر محصول جدید این شرکت و نمونه های قبلی ساخته شده توسط برند کونیگزگ هستید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها