کد خبر : 71710

ب ام و M5 CS | سریع ترین و قوی ترین سدان شرکت

ب ام و M5 CS | سریع ترین و قوی ترین سدان شرکت

برای مدل سال 2022، بی ام و مدل اسپرت رقابتی (CS) با تولید محدود به خط تولید M5 اضافه می‌کند. همراه با تیونینگ منحصر به فرد شاسی و یک نسخه بازسازی شده از توربو دوقلو V-8 Bimmer (اکنون 627 اسب بخار تولید می‌کند).

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ بی ام و M5 2022 یک سدان جذاب است؛ این خودرو یک سواری هیجان انگیز به ارمغان می آورد و علاوه‌بر تفاوت‌های ظاهری با نسخه پایه، دارای تجهیزات فنی اختصاصی است. این خودرو چهار در بر اساس بی ام و سری 5 معمولی و تقویت شده توسط بخش M این برند ساخته شده است.

M5 دارای یک توربو دوقلو V-8 است که تا 627 اسب بخار قدرت دارد و M5 را برای دستیابی به  شتاب بیشتر سوق می‌دهد. گیربکس اتوماتیک عالی و سیستم چهارچرخ متحرک قوی آن، که شامل حالت محرک عقب، کمک کننده به دستیابی به شتاب بیشتر است.

در حالی که این سدان با جثه بزرگ نسبت به مدل‌های کوچک‌تر در مجموعه خودرو‌های M بی‌ام‌و چابکی کمتری دارد، اما روحیه ورزش‌کاری و سخت‌افزاری دارد که می‌تواند در پیست مسابقه آن را به رخ بکشد. به علاوه، فضای داخلی مجهز به تمام امکاناتی است که در یک سفر خانوادگی به آن نیاز دارید.

برای مدل سال 2022، بی ام و مدل اسپرت رقابتی (CS) با تولید محدود به خط تولید M5 اضافه می‌کند. همراه با تیونینگ منحصر به فرد شاسی و یک نسخه بازسازی شده از توربو دوقلو V-8 Bimmer (اکنون 627 اسب بخار تولید می‌کند).

CS از مجموعه‌ای از امکانات بهره می برد و  بی ام و ادعا می‌کند که وزن کمتری نسبت به M5 Competition دارد و علاوه بر این سریع‌ترین و قوی‌ترین خودروی تولیدی در تاریخ این شرکت است.

دیگر ویژگی‌های قابل توجه در CS، صندلی‌های جلوی فیبر کربنی M است که سبک راحتی نیز دارد. CS روی چرخ‌های 20 اینچی برنزی رنگ می‌چرخد و خریداران می‌توانند مجموعه‌ای از لاستیک‌های عملکردی Pirelli P Zero Corsa را بدون هیچ هزینه‌ای دریافت کنند.

انحصار و عملکرد پیشرفته M5 CS حدود  30900 دلار بیشتر از Competition معمولی هزینه خواهد داشت. بسته Executive دارای امکاناتی مانند کمک راننده و ویژگی‌های لوکس بی شماری از جمله سیستم دوربین 360 درجه، بالش‌های تهویه شونده، صندلی‌های جلو با ماساژور‌های داخلی، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، سنسور‌های پارک در دو انتها، شیشه‌های شیشه عقب برقی،  کمک پارک خودکار است.

M5 قدرتمند است و 600 اسب بخار از موتور 4.4 لیتری V-8 توربوی دوقلو خود در فرم پایه خود به رخ می‌کشد. در نسخه‌های Competition یا CS که بیشتر روی پیست متمرکز شده‌اند، این رقم به ترتیب به 617 یا 627 اسب بخار افزایش می‌یابد. هر دو با شتاب سریع بی‌رحمانه هستند و بسیار قدرت شگفت‌انگیزی دارند.

M5 دارای یک فضای داخلی چرمی زیبا با صندلی‌های اسپرت است. برخلاف بسیاری از رقبای خود، BMW مسیر صفحه نمایش تمام لمسی ندارد، بنابراین تنظیم تهویه مطبوع یا رادیو (از طریق کنترل‌های فیزیکی) زمانی که وسیله نقلیه در حال حرکت است، آسان است. M5 با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مناسب مانند روشنایی داخلی محیطی قابل تنظیم، فرمان گرم شونده، صندلی‌های جلوی گرم شونده و ستون فرمان قابل تنظیم همراه است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها