کد خبر : 71374

نسخه جدید مازراتی MC20 در خیابان شکار شد

نسخه جدید مازراتی MC20 در خیابان شکار شد

شرکت خودروسازی مازراتی که به عنوان یک خودروساز لوکس شناخته می شود در حال آماده شدن برای عرضه نسخه قابل تبدیل یا کانورتیبل خودروی اسپرت پرچمدار MC20 خود در ماه های آینده است.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، اونخستین نمونه تکمیل شده نسخه قابل تبدیل یا کانورتیبل خودروی اسپرت پرچمدار MC20 مازراتی در یک عکسبرداری رسمی قبل از شروع آزمایش های جاده ای معرفی شد.

استتار سبک و استایل آماده تولید این محصول جدید نشان می دهد که اکنون این خودروی گران قیمت برای سفارش آماده بوده و مدیران سازنده آن در تدارک برنامه نمایش خودروی اسپرت جدید و لاکچری خود هستند.

بر اساس این تصاویر می توان ادعا کرد مدل قابل تبدیل MC20 دارای ظاهری جسورانه و جدید است. شرکت مازراتی  در این رابطه گفت: به هر حال، این یک خودروی کانورتیبل بوده و نخستین نمونه این خانواده از خودروها از زمان عرضه گرن کابریو در سال ۲۰۲۰ و اولین موتور رودستر پس از پایان تولید ابرخودروی MC12 در سال ۲۰۰۵ خواهد بود.

به گزارش سیناپرس، گفتنی است هنوز هیچ عکسی از قسمت عقب این خودرو وجود ندارد، اما شکل ظاهری این نمونه اولیه نشان می ‌دهد که MC20 به جای دارا بودن بخش عقبی شبیه به فراری F8 اسپایدرکه رقیب مازراتی محسوب می شود، از یک رویه سخت تاشو برخوردار است.

البته هنوز اظهار نظر در این رابطه بسیار زود است و به باور کارشناسان در غیر این صورت، انتظار می رود که بخش عقبی این خودرو از نظر فنی و سبک با مدل های کوپه یکسان باشد. این محصول جدید مازراتی قدرت خود را از یک موتور V6 توئین توربو با قدرت ۶۲۱ اسب بخار می گیرد که دور آن به ۷۵۰۰ دور در دقیقه رسیده و قادر تنها طی ۳ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر دست پیدا کند.

به گزارش سیناپرس، بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه، MC20 قادر است با حداکثر سرعت ۳۲۶ کیلومتر در ساعت حرکت کند. به باور کارشناسان، استفاده از رویه سخت تاشو احتمالاً وزن MC20 را کمی بالا می ‌برد. 

در مورد قیمت، انتظار می رود که کانورتیبل نسبت به مدل کوپه که ۱۸۷ هزار پوند قیمت دارد، کمی گران تر به مشتریان ارائه شود.  مازراتی هنوز تاریخ معرفی رسمی این خودروی جدید را تایید نکرده است، اما اخیراً عرضه شاسی بلند جدید Grecale خود را به دلیل بحران تامین قطعات تا بهار عقب انداخته است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها