کد خبر : 71256

ب ام و X3 مدل 2022 رونمایی شد

ب ام و X3 مدل 2022 رونمایی شد

ب ام و فناوری‌های زیادی را در X ۳ گنجانده که باعث افزایش تقاضا در خرید آن شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بی‌ام‌و X۳ SUV ۲۰۲۲ با وجود اینکه در کنار نسخه سدان اسپرت ارائه می شود، جزو خودروهای لوکس و بسیار کاربردی به شمار می اید و لذت رانندگی زیادی را فراهم می کند. شاسی متعادل و فرمان به خوبی تنظیم شده آن را به شریکی شگفت‌آور در جاده‌های پرپیچ و خم تبدیل می‌کند، و هر دو پیشرانه توربوشارژ موجود آن - اعم از چهار یا شش سیلندر - قدرت زیادی را ارائه می‌کنند.

کابین X۳ با وجود  طراحی محافظه کارانه ، راحت و مجلل است. این مکان خوبی برای گذراندن زمان است، حتی اگر برخی از رقبا، از جمله مرسدس بنز GLC-class و Volvo XC۶۰، آن را به سبک خود شکست دهند. BMW فناوری‌های زیادی را در X۳ گنجانده است که از جمله آن می توان به دو صفحه نمایش دیجیتال داشبورد و همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمک راننده اشاره کرد.

مدل X۳ در سال ۲۰۲۲ به تازگی ظاهری جدید دریافت می‌کند که شامل جلوپنجره اصلاح شده، چراغ‌های جلو و عقب جدید، سپر‌های جلو و عقب به روز شده، طراحی چرخ‌های جدید و اگزوز اصلاح شده است. 

 

بی ام و 2022 X3

 

 

وقتی صحبت از M۴۰i شد، برای سال ۲۰۲۲ سیستم هیبریدی ۴۸ ولتی به دست می‌آورد، اما قدرت ترکیبی آن همان ۳۸۲ اسب بخار مدل ۲۰۲۱ باقی می‌ماند و همچنین پلاگین هیبریدی xDrive۳۰e متوقف شده است. در داخل، کنسول مرکزی دوباره کار شده است و برخی از کنترل‌های ثانویه تغییر مکان داده اند. در حالی که نمایشگر ۱۰.۳ اینچی اطلاعات و سرگرمی و نمایشگر دیجیتالی منطبق همچنان استاندارد هستند، BMW اکنون نسخه  ۱۲.۳ اینچی را برای هر دو ارائه می‌دهد.

صرف نظر از قدرت دقیق خروجی، همه موتور‌های BMW دارای ویژگی قوی و تصفیه شده مشابهی هستند. در حالی که موتور شش سیلندر ۳۸۲ اسب بخاری M۴۰i آن را در ۴.۴ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند، به خریداران پیشنهاد می شود از چهار سیلندر استاندارد ۲۴۸ اسب بخاری استفاده کنند که بسیار قدرتمند است.

بی ام و 2022 X3

 

چهار سیلندر توربوشارژ با گیربکس اتومات عالی هشت سرعته برای عبور آسان در ترافیک و نوشیدن سوخت در بزرگراه همکاری می‌کند. X۳ sDrive۳۰i ورودی فقط چرخ‌های عقب را به حرکت در می‌آورد. 

بی ام و 2022 X3

 

با موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۲۴۸ اسب بخاری در زیر کاپوت آن، sDrive۳۰i دیفرانسیل عقب و xDrive۳۰i چهار چرخ متحرک قدرت کافی را ارائه می‌دهند، اما به سختی هیجان انگیز هستند. در مسیر آزمایشی ، xDrive ۳۰i به ۶.۲ ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت نیاز داشت.

بی ام و 2022 X3

 

کسانی که به دنبال یک کراس اوور عملکرد محور هستند، X۳ M۴۰i را بیشتر به میل خود خواهند یافت. موتور ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر خطی توربوشارژ ۳۸۲ اسب بخاری آن قدرت تقریباً بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌کند که به جز قوی‌ترین نسخه ماکان توربو و مرسدس AMG GLC۴۳ با سرعت ۴.۴ ثانیه صفر تا 100 کیلومتر در ساعت، شتاب بیشتری دارد. 

بی ام و 2022 X3

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها