کد خبر : 71227

لکسوس IS مدل 2022 رونمایی شد

لکسوس IS مدل 2022 رونمایی شد

لکسوس برای سال ۲۰۲۲ نسل IS جدید را به روز کرده است به طوری که اکنون دارای ویژگی‌های جدیدتر و فضای داخلی بهتری است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، این خودرو به عنوان یک سدان اسپرت جمع‌وجور با سه موتور ارائه می شود که شامل یک موتور توربو چهار سیلندر، یک V-۶ و یک V-۸ است که در دو موتور آخری، شاهد  طراحی تهاجمی F Sport و بهبود شاسی هستیم.

علیرغم ظاهرش، IS سواری بسیار خوبی را ارائه می‌دهد، اما کسانی که به دنبال سواری تیز هستند ممکن است متوجه شوند که خیلی نرم است. رقبایی مانند آئودی A۴، بی‌ام‌و سری ۳ و جنسیس G۷۰ تعامل بیشتری در رانندگی و پیشرانه‌های زنده‌تری ارائه می‌دهند. با این حال، IS یک بسته ورودی لوکس کامل را با یک ظاهر زیبا و ویژگی‌های مطلوب ارائه می‌کند که باید مورد توجه خریدارانی باشد که به دنبال جذابیت محدود هستند.

یک مدل پرفورمنس IS۵۰۰ F Sport Performance برای سال ۲۰۲۲ به خط تولید می‌پیوندد و دارای موتور ۵.۰ لیتری V-۸ با قدرت ۴۷۲ اسب بخار و عناصر ظاهری تهاجمی‌تر است. این خودرو در نسخه Premium نیز ارائه می شود که اکنون با تریم‌های IS۳۰۰ و IS۳۵۰ در دسترس است و رینگ‌های ۱۹ اینچی با لاستیک‌های مناسب تمام فصل، محافظ‌های درب برای در‌های جلو اضافه می‌کند.

لکسوس 2022 IS

 

 تریم F Sport نه تنها ظاهر تهاجمی‌تری را ارائه می‌دهد، بلکه با چرخ‌های ۱۹ اینچی منحصربفرد با لاستیک‌های عقب بزرگ‌تر، سیستم ورودی هوای سرد، دیفرانسیل عقب با لغزش محدود، اگزوز F Sport و صندلی‌های اسپرت همراه است. 

لکسوس 2022 IS

 

 مدل ۲۰۲۲ IS دارای سه گزینه موتور، یک موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۲۴۱ اسب بخار در IS۳۰۰، یک V-۶ با قدرت ۳۱۱ اسب بخار در IS۳۵۰ و اکنون یک V-۸ با قدرت ۴۷۲ اسب بخار در مدل IS۵۰۰ F Sport Performance است.

لکسوس 2022 IS

 

 سفارش V-۶ به IS اجازه می‌دهد تا بدرخشد و بسته F Sport را باز می‌کند که ارتقای عملکردی متعددی مانند دیفرانسیل عقب با لغزش محدود، چرخ‌های ۱۹ اینچی متحرک و سیستم تعلیق تطبیقی ​​اختیاری را به همراه دارد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها