کد خبر : 71123

آئودی S1 E-Tron هونیترون | ادای احترام به S1 تاریخی

آئودی S1 E-Tron هونیترون | ادای احترام به S1 تاریخی

شرکت خودروسازی آئودی ضمن رونمایی رسمی از محصول جدید خود با عنوان آئودی اسپورت، S1 E-tron کواترو هونیترون، اعلام کرد برای ساخت و طراحی این محصول از نسخه نوستالژیPikes Peak که در سال ۱۹۸۷ ساخته شده بود، استفاده کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس،  محصول جدید آئودی را می توان نسخه فست بک الکتریکی RS E-tron GT این شرکت محسوب کرد که اخیراً به بازار عرضه شده است.

نسخه جدید اسپرت آئودی به طور گسترده ای برای برآورده کردن خواسته های مشتریان و حضور قدرتمند در مسابقات رالی جهانی بازسازی شده است.

این محصول جدید دارای سیستم چهار چرخ متحرک و مجهز به دو موتور الکتریکی بوده و دارای یک شاسی فیبر کربنی با تمام کیت های ایمنی لازم برای رعایت قوانین فدراسیون جهانی اتوموبیل رانی است.

 

گفتنی است جزئیات عملکرد این نسخه جدید هنوز فاش نشده است، اما بر اساس اطلاعات موجود، این خودرو قادر است مستقیماً از حالت سکون با سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت به صورت چرخشی به دور خود دریفت بزند.

این خودرو در پایگاه آئودی اسپورت Neckarsulm توسعه یافته است و طراحی آن توسط  مارک لیچ (March Lichte) رئیس تیم طراحی آئودی انجام شده است.

بر اساس اعلام تیم رسمی سازنده این محصول جذاب و زیبای آئودی، بدنه این خودرو مستقیماً از نسخه کلاسیک اسپرت کواترو اس 1 الهام گرفته که در سال ۱۹۸۷ عرضه شده و در مسابقات ان زمان خوش درخشیده بود.

مارک لیچ این خودرو را به عنوان فرصتی برای توسعه خودرویی که نماد برند ما را با آینده ترکیب می کند توصیف کرد. به گزارش سیناپرس، وی در این رابطه افزود که این پروژه تنها چهار هفته طول کشید.

نسخه  Hoonitron ترکیبی از موارد متعددی است که آئودی قبلاً در دهه ۸۰ میلادی برای داشتن آن مشهور بود. من فکر می‌کنم خیلی خوب است که طراحان آئودی از گذشته خود الهام گرفته‌اند و به ‌طور منحصربه‌ فردی فناوری ‌ها و ظاهر خودروهای نوستالژی خود را به زمان حال منتقل کرده‌اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها