کد خبر : 70957

تویوتا آیگو X | شاسی بلند فول آپشن با قیمت پایین

تویوتا آیگو X | شاسی بلند فول آپشن با قیمت پایین

به تازگی شرکت تویوتا تصاویری از محصول جدید خود با نام آیگو ایکس (Aygo X) منتشر کرده و علاوه بر آن اطلاعات سطوح قیمت و مشخصات این خودرو نیز معرفی و اعلام شد مشتریان می توانند آن را در اواخر بهار سال آینده دریافت کنند.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، محصول جدید تویوتا با تام آیگو ایکس، یک مدل شاسی بلند بسیار جمع و جور است که از محصول قدیمی تر این کمپانی یعنی آیگو استاندارد تکامل یافته است. این خودرو قرار است با قیمت پایه معادل ۱۹ هزار و ۵۵۰ دلار ارائه شود.

خط تولید این محصول جدید شامل چهار مدل Pure، Edge، Exclusive و Limited Edition می شود.

مدل‌های اولیه Pure به رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی، سیستم صفحه نمایش لمسی هفت اینچی، نرم افزارهای Apple CarPlay و Android Auto، دوربین دنده عقب و تهویه مطبوع به‌ صورت استاندارد مجهز هستند. نسخه آیگو ایکس پایه همچنین به سامانه پیشگیری از تصادف و کروز کنترل تطبیقی مجهز شده است.

قیمت نسخه  Edge این خودرو از  ۲۱ هزار و ۸۰۰ دلار شروع می شود. این نسخه دارای رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی، بدنه متالیک دو رنگ، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، تهویه مطبوع خودکار و شیشه جداکننده داخلی است.

مدل های انحصاری آیگو از ۲۳ هزار و ۴۱۰ دلار شروع می شوند. تجهیزات استاندارد این گروه از آیگو ایکس ۲۰۲۲ شامل صندلی‌های چرم مصنوعی ، صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی با قابلیت اتصال ماهواره‌ای و تلفن بی ‌سیم، سنسورهای ورود بدون کلید و پارک با ترمز خودکار است.

تویوتا نسخه رده‌ بندی لیمیتد ادیشن از این آیگو را به‌ عنوان محصول دارای تجهیزات مجلل و فوق‌العاده اصلاح ‌شده و ارائه فناوری بصری و ظاهر زیبا و برجسته توصیف می ‌کند. قیمت این مدل از ۲۵ هزار و ۹۵۰ دلار شروع می ‌شود و دارای رینگ‌های آلیاژی مشکی مات ۱۸ اینچی، سقف برزنتی جمع  ‌شونده و صندلی ‌های چرمی  مجهز به سیستم گرمایشی است.

در خاتمه گفتنی است همه مدل های آیگو ایکس با موتور یک لیتری سه سیلندر بنزینی با قدرت ۷۱ اسب بخار و گیربکس پنج سرعته دستی یا اتوماتیک CVT در دسترس هستند. به گزارش سیناپرس، تویوتا ادعا می کند این خودرو بسیار کم مصرف بوده و میزان آلودگی بسیار کمی خواهد داشت. مشتریان در حال حاضر می‌توانند نسخه های مختلف این محصول را به صورت آنلاین رزرو کنند. در این گزارش تصویری می توانید تصاویر رسمی منتشر شده از آیگو ۲۰۲۲ را مشاهده کنید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها