کد خبر : 70032

ماهیندرا روکسور | جیپ به سبک هندی

ماهیندرا روکسور | جیپ به سبک هندی

روکسور یک آفرودر کوچک است که از سال 2018 تا کنون روی خط تولید کمپانی ماهیندرا قرار دارد. این خودرو دقیقا بر پایه آفرودر افسانه ای ویلیز ام بی(طراحی شده در سال 1940) شکل گرفته که همچنان محبوب و مورد توجه مخاطبان است.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، هم اکنون ماهیندرا از کارخانه میشیگان(آمریکا) خود اقدام به تولید روکسور می کند. البته تولید خودرویی که شباهت کامل به پلتفرم جیپ سی جی دردسرهای حقوقی زیادی برای ماهیندرا با فیات-کرایسلر داشته است.

ماهیندرا روکسور 2022 در دو تریم: پایه و آل ودر(All-Weather) ارائه می شود. هر دو خودرو از پیشرانه 2.5 لیتری توربودیزل در هماهنگی با جعبه دنده 5 سرعته دستی و سامانه تمام چرخ محرک استفاده می کنند.

این پیشرانه تنها 62 اسب بخار خروجی دارد اما گشتاور 105 نیوتن متری آن، عاملی است که روکسور را به خودرویی مناسب برای تفریح در طبیعت و مسیرهای نه چندان هموار تبدیل کرده است.

بیشینه سرعت روکسور برابر با 88 کیلومتر برساعت محاسبه شده است. شاخص یدک کشی در بشیته سرعت 24 کیلومتر برساعت برابر با 1583 کیلوگرم است.

قیمت پایه این خودرو برابر با 18899 دلار است و در تریم All-Weather به 26299 دلار می رسد. تریم گرانتر مجهز به کابین، آینه های جانبی و جزئیات دیگر به عنوان آپشن افزایش قیمت، است.

 
 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها