کد خبر : 70026

آستون مارتین DBS مدل 2022 | سریع تر، قوی تر و شیک تر

آستون مارتین DBS مدل 2022 | سریع تر، قوی تر  و شیک تر

استون مارتین، DBS را برای سال ۲۰۲۲ به روزرسانی کرده است و اکنون این خودرو با موتور V-۱۲ و ۷۱۵ اسب بخار ارائه شده و به حدی سریع است که عابران پیاده به سختی فرصت خواهند داشت که آن را تشخیص دهند و گویی یک موشک پرتا پ شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، استون مارتین ادعا می‌کند که حداکثر سرعت آن 339 کیلومتر در ساعت است، اما DBS  با سرعت‌های بالاتر نیز حرکت خواهد کرد.

این خودرو رقبایی مانند فراری ۸۱۲ سوپرفست یا مک لارن ۷۶۵LT دارند که هندلینگ بهتر و با قابلیت بالاتری نیز را ارائه می‌دهند؛ این خودرو در مقابل رقبا فضای داخلی شیک تر و سبک تری را ارائه می دهند و نیاز بسیاری از افراد که به دنبال خودروهای لوکس با امکاناتی فوق العاده را دارند، برآورده می کند.

DBS نام Superleggera را برای سال ۲۰۲۲ حذف می‌کند، اگرچه چیز دیگری تغییر نکرده است. طراحی جدید چرخ ۲۱ اینچی در دسترس است و اکنون می‌توان DBS را با تم‌های داخلی از پیش تنظیم‌ شده به نام‌های Create، Accelerate و Inspire سفارش داد که هر کدام ظاهر منحصر به فردی دارند. 

با استون مارتین DBS سریع ترین سرعت را می توان تجربه کرد!

 

 استون مارتین گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوانی را برای DBS ارائه می‌کند و ظاهری متمایز ایجاد کرده است و به خودرو این امکان را داده که نسبت به قبل متفاوت باشد. DBS با سرعت صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه برای کوپه و حداکثر سرعت 339 کیلومتر در ساعت برای هر دو مدل کوپه و کانورتیبل نیاز دارد.

با استون مارتین DBS سریع ترین سرعت را می توان تجربه کرد!

 

یک موتور ۵.۲ لیتری V-۱۲ توربوشارژ دوقلو ۷۱۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و چرخ‌های عقب را از طریق یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به حرکت در می‌آورد. با فشار پدال گاز،  DBS همانند یک موشک Saturn V پرتاپ می شود. DBS یک خودروی اسپرت بزرگ است و به همین دلیل به طور استاندارد با وسایل تجملی فراوانی برای راحت کردن سفر ارائه می‌شود.

با استون مارتین DBS سریع ترین سرعت را می توان تجربه کرد!

 

صندلی‌های اسپرت با قابلیت تنظیم برقی با روکش چرمی با تنظیمات گرما به طور استاندارد هستند. کابین را می‌توان با چندین نوع تزئینات مختلف، از جمله چوب خاکستر با منافذ باز، فیبر کربن یا کروم ساخته شده از ساتن طراحی کرد.

با استون مارتین DBS سریع ترین سرعت را می توان تجربه کرد!

 
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها