کد خبر : 69681

مرسدس بنز CLA مدل 2022 | فلفل تند و تیز

مرسدس بنز CLA مدل 2022 | فلفل تند و تیز

مرسدس AMG کلاس CLA در نسل جدید قرار است برای سال ۲۰۲۲ عملکرد و قدرت قابل توجهی را برای بخش خودرو‌های لوکس به ارمغان بیاورد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مرسدس AMG کلاس CLA در نسل جدید قرار است قدرتمندتر از قبل باشد، این خودرو برای سال ۲۰۲۲ عملکرد و قدرت قابل توجهی را برای بخش خودرو‌های لوکس به ارمغان آورده است. این سدان در 2 نسخه عرضه می شود که شامل CLA۳۵ و CLA۴۵ است که به ترتیب قدرتی معادل ۳۰۲ اسب بخار و ۳۸۲ اسب بخار قدرت ارائه می دهد  که هر دو هندلینگ واضح و خط سقفی شیک و فست بک را ارائه می‌دهند.

در داخل، شاهد کابین مجللی هستیم که دارای ویژگی‌های فنی فراوانی است که با تم طراحی اسپرت ترکیب شده است که شامل صندلی‌های جلو با استحکام، فرمان کف تخت، تریم فیبر کربنی و روکش‌های پدال آلومینیومی می‌شود. رقبای اصلی CLA آئودی S۳، بی ام و M۲۳۵i گرن کوپه و کادیلاک CT۴-V هستند.

کلاس AMG CLA  برای سال ۲۰۲۲ نسبت به نسل های قبل تغییر زیادی نکرده است، اما همه مدل‌ها اکنون با کابل لوازم جانبی USB-C عرضه می‌شوند و می‌توان آن را با بسته جدید AMG نایت پکیج پلاس انتخاب کرد. بسته اختیاری Premium اکنون شامل رادیو ماهواره‌ای SiriusXM می‌شود و خریداران اکنون می‌توانند یک رنگ زیبای رزگلد را انتخاب کنند.

با مرسدس 2022 AMG CLA-Class بیشتر آشنا شوید + فیلم

 

در حالی که هر دو مدل از این خودرو دارای جدیدترین توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر هستند،نسخه  CLA۳۵ قادر است  ۳۰۲ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور تولید کند و CLA۴۵ دارای ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۳۵۴ پوند فوت گشتاور است. CLA۳۵ از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک حرکت می‌کند، در حالی که CLA۴۵ دارای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است.

با مرسدس 2022 AMG CLA-Class بیشتر آشنا شوید + فیلم

 

هر دوی آن‌ها دارای سیستم چهارچرخ متحرک استاندارد ۴Matic+ هستند که می‌تواند تمام نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل کند. ۴۵ حتی می‌تواند به حالت درایو دریفت tail-sliding مجهز شود. مجموعه‌ای از دمپر‌های تطبیقی ​​اختیاری کیفیت سواری قابل تنظیم را ارائه می‌دهد.

نسخه CLA۳۵ با  ۳۰۲ اسب بخار قدرت می تواند در 4.4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد اما نسخه 382 اسب بخاری می تواند در 3.7 ثانیه این میزان را طی کند. CLA۳۵ و CLA۴۵ هر دو به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می‌شوند.

با مرسدس 2022 AMG CLA-Class بیشتر آشنا شوید + فیلم

 

CLA۴۵ در خیابان از CLA۳۵ با جلوپنجره چشمگیرتر، گلگیر‌های جلویی پهن تر، قطعات آیرودینامیک اضافی و موارد دیگر متمایز است. با این حال، این دو در داخل زیبایی مشابهی دارند؛ آن‌ها همچنین دارای نورپردازی داخلی قابل تنظیم هستند که شامل دریچه‌های هوای دایره‌ای روشن در پانل ابزار است.

CLA۳۵ و CLA۴۵ مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX جدید مرسدس بنز هستند که دارای پد‌های لمسی کوچک روی فرمان و یک پد کنترلی نصب شده روی کنسول است. صفحه نمایش پشت آمپری دیجیتال و صفحه نمایش استاندارد اطلاعات سرگرمی ۷.۰ اینچی در زیر یک تکه شیشه افقی بزرگ قرار دارند که قسمت زیادی از داشبورد را پوشانده است.

با مرسدس 2022 AMG CLA-Class بیشتر آشنا شوید + فیلم

 

 اتصال بلوتوث و سیستم صوتی هشت بلندگو استاندارد هستند و همه مدل‌ها با ادغام تلفن هوشمند اپل کارپلی و اتو اندروید عرضه می‌شوند. لیست گزینه‌ها شامل یک سیستم صوتی Burmester ارتقا یافته و رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها