کد خبر : 69134

تصاویر رنج روور جدید لو رفت

تصاویر رنج روور جدید لو رفت

شرکت خودروسازی لندروور به طور رسمی اعلام کرد در سه شنبه آینده نسل پنجم رنجروور خود را رونمایی می کند. البته خبرنگاران توانسته اند پیش از رونمایی رسمی از این محصول، به تصاویر آن دست پیدا کنند.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، به تازگی  تصاویری با کیفیت پایین در صفحه اینستاگرام cohespias منتشر شد که در آن شاسی بلند جدید و پرچمدار بعدی لندروور به نمایش گذاشته شده است.

همانطور که انتظار می رفت، بازسازی ظاهری این رنجروور جدید بیشتر تکاملی است تا انقلابی و به نظر می رسد در طراحی آن بر ظاهر کلی صاف و مینیمالیستی تمرکز شده است.

جلوپنجره جدید و سپرهای این محصول که نسل پنجم رنجروور محسوب می شود دارای ویژگی های منحصر به فردی است اما چشمگیرتر تغییر ایجاد شده در بدنه این خودرو، یک پنل مشکی جدید است که قسمت انتهایی عقب را تحت سلطه خود داشته و به طرفین و در امتداد بالای در عقب کشیده شده و ظاهری جدید به پرچمدار جدید رنجروور می بخشد. 

به اعتقاد کارشناسان، تصاویر داخلی این خودرو به نسبت ظاهر خارجی جذاب آن کمتر جلوه می کند.

در داخل این خودرو یک صفحه لمسی جدید را مشاهده می کنیم که از جدیدترین نرم افزار Pivi Pro جگوار لندرور  بهره برده و همچنین از فرمان جدید و طراحی کنسول وسط و یک کنترل دیجیتال استفاده می کند. 

اگرچه در حال حاضر نمی توان طراحی کلی کابین را مشخص کرد، اما بر اساس تصاویر منتشر شده می توان چند سرنخ را از ترکیب دو تصویر که زوایای مختلف داخلی این محصول جدید را نشان می دهد، به دست آورد.

به گزارش سیناپرس، اولین مورد ، یک صفحه لمسی مرکزی است که به نظر می رسد به طور قابل توجهی بزرگتر از نمونه های قبلی است. همچنین به نظر می رسد این صفحه لمسی، نسخه توسعه یافته جدیدترین سیستم عامل Pivi Pro جگوار لندرور را اجرا می کند.

محصولات  قبلی لندروور و به طور خاص نسخه های رنجروور تولیدی این کمپانی از اگزوز چهار خروجی استفاده می کردند که این مساله نشان می داد آنها دارای موتور V8 با محدوده بالا هستند . برای خودروهای نسل پنجم احتمالا این موتور تغییر کرده و در آن از یک واحد ۴/۴ لیتری توربوشارژ مشابه ب ام و استفاده شده است.

به گزارش سیناپرس، به نظر می رسد که این شاسی بلند جدید با داشتن ظاهری وسیع تر به کمک خطوط شانه ای برجسته، چرخ های عریض تر و طراحی بخش جلویی خودرو، با سبک سنتی که مشتریان انتظار دارند هماهنگ شده و نظر تمامی سلیقه ها را تامین می کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها