کد خبر : 69005

میپل Leaf 80V | درخشش جیلی در دنیای خودروهای برقی

میپل Leaf 80V | درخشش جیلی در دنیای خودروهای برقی

میپل برندی متعلق به گروه خودروسازی جیلی چین است که حالا یک محصول جدید دیگر در کلاس ام پی ویی با نام لیف 80ویی را در کاتالوگ فروش خود دارد.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، خودرو از منظر ابعاد برابر با 4706 میلیمتر در طول، 1909 میلیمتر در عرض و 1699 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2807 میلیمتر است. وزن خالص 1700 کیلوگرم مورد اشاره قرار گرفته  است.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، میپل برندی است که در زمینه محصولات الکتریکی فعالیت دارد، بنابراین در لیف 80ویی نیز از تک موتور الکتریکی 100 کیلوواتی با گشتاور 230 نیوتن متر استفاده شده  است. انرژی مورد نیاز پیشرانه از باتری لیتیومی تامین می شود تا برد حرکتی 415 کیلومتر در اختیار آن قرار بگیرد.

در بخش جعبه دنده همانند اکثر الکتریکی های بازار، نمونه تک سرعته اتوماتیک نصب شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه 17 اینچی ارائه می شوند.

جزئیات دیجیتال کابین چندان جذاب نیستند! برای نمونه نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر عملا شبیه یک نمایشگر نورانی ال ایی دیی به نظر می رسد و در رابطه با نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی هم که مشاهده می کنید پایه ای همراه با پورت شارژ قرار گرفته تا تلفن هوشمند یا تبلت را بدان متصل کنید و در این حالت سیستم سرگرمی را مدیریت کنید.

از امکانات بخش ایمنی باید به کروز کنترل ساده، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، رادار پارک عقب، نشانگر فشاد باد لاستیک ها، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، ایربگ ردیف جلو، ایزوفیکس صندلی کودک، پاور ویندوز جلو و عقب، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم الکتریکی، برف پاک کن عقب و ... اشاره کرد.

قیمت پایه این خودرو حدود 25 هزار دلار است.

 
 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها