کد خبر : 68930

کرایسلر 300 مدل 2022 هنوز هم با موتور V8

کرایسلر 300 مدل 2022 هنوز هم با موتور V8

بسیاری از تولیدکنندگان وقتی تجربه در تولید یک محصول کسب می کنند، آن محصول بهتر از قبل تولید می شود، این مورد در مورد خودروسازان نیز صدق می کند، اما این مورد در خصوص خودرو کرایسلر ۳۰۰ که قرار است در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود، دارای ابهاماتی است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، بسیاری از افراد به دنبال خرید سدان های بزرگ چهار در هستند اما گزینه کمی پیش رویشان قرار دارد. یکی از این سدان ها کرایسلر 300 است که به تازگی از آن رونمایی شده است.

این خودرو دارای پیشرانه استاندارد ۶ سیلندر با هشت سرعته اتوماتیک و چرخ عقب است؛ همچنین این خودرو با یک پیشرانه  ۸ سیلندر بنزینی نیز ارائه می شود که ۳۰۰ را کمی جذاب‌تر از قبل می‌کند.

کابین کرایسلر راحت و جادار است و کسانی که به دنبال خودرویی تجملاتی هستند، می توانند روی آن حساب کنند. همه مدل‌های ۲۰۲۲ به صورت استاندارد با فیلتر هوای N۹۵ کابین جدید و بسته Comfort Group عرضه می‌شوند که در مدل‌های Touring L و ۳۰۰S موجود است.

 

نننن

 
 
 مدل تورینگ ​​L دارای ویژگی‌های لوکس و راحت زیادی و البته قیمت مناسب است. این خودرو با استاندارد ۳.۶ لیتری V-۶ عرضه می‌شود و می‌توان آن را با دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک انتخاب کرد. برخی که به دنبال یک خودرو 8 سیلندر هستند، می توانند نسخه ۳۰۰S را سفارش دهند که گرانتر است، که تعلیق محکم‌تر و در نتیجه سواری بهتری را ارائه می دهد. 
در بخش خودرو‌های بزرگ، کرایسلر ۳۰۰ به دلیل طراحی با دیفرانسیل عقب و موتور V-۸ موجود با ۳۶۳ اسب بخار ارائه می شود که در آن سیستم چهار چرخ محرک، اختیاری است. نکته حائز اهمیت اینجاست که ۳۰۰S این توانایی را دارد که با پیشرانه V-۶ با دیفرانسیل عقب در ۶.۳ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.
 
 
این خودرو با نیرویی که در زیر کاپوت دارد می تواند صرفه جویی خوبی در مصرف سوخت داشته باشد که نسبت به رقبای خود مانند نیسان ماکسیما  کارآمدتر است.
 
 

نننن

 
 
۳۰۰  Touring دارای صندلی‌های پارچه‌ای و امکانات کمی است. مدل‌های فانتزی Touring L و ۳۰۰S دارای ویژگی‌های بسیار بیشتری هستند، از جمله صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم قدرت با حرارت، کنترل خودکار آب و هوای دو ناحیه، فرمان با روکش چرم، صندلی‌های چرمی و چراغ‌های جلو و عقب روشن است.
 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها