کد خبر : 68882

تویوتا هایلندر هیبریدی مدل 2022 وارد بازار شد

تویوتا هایلندر هیبریدی مدل 2022 وارد بازار شد

تویوتا یک نسخه ویژه از هایلندر با نام برنز ادیشن ۲۰۲۲ معرفی کرده که در دو نسخه عرضه خواهد شد.

به گزارش  خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا هایلندر ۲۰۲۲ یک شاسی بلند خانوادگی است که بسیاری از نگاه ها را به خود جذب کرده است. این خودرو سه ردیفه‌ بیشتر به منظور جذب مخاطب طراحی و تولید شده که از پیشرانه اصلی یک موتور V-۶ تشکیل شده است. هایلندر یکی از چند شاسی بلند سه ردیفه‌ای است که با تنظیم پیشرانه هیبریدی اختیاری ارائه می‌شود.

پیشرانه 6 سیلندر این خوردو هم می تواند با دیفرانسیل جلو  و هم با چهار چرخ محرک ارائه می شود که بسته به انتخاب خریدار ارائه می شود.  تویوتا هایلندر، ویژگی‌های سرگرمی کننده و استانداردی را ارائه می دهد. سواری هایلندر روان بوده و شتاب آن مناسب است، اما در کل فاقد قدرت رانندگی رقبایی مانند کیا تلوراید، هیوندای پالیسید و مزدا CX-۹ است.

در یکی از مدل هایی که این خودرو ارائه می شود، یک مدل هیبرید برنز ادیشن جدید ارائه می شود که دارای رنگ بیرونی Cement یا Wind Chill Pearl با مجموعه‌ای از چرخ‌های ۱۸ اینچی برنز رنگ است. در کابین این خودرو برخی عناصر مختلفی و منحصر به چشم می خورد که از جمله آنها می توان به روکش‌های طرح دار و با رنگی خالص و محافظ‌های منحصر به فرد اشاره کرد.

 

یییی

 
 
 XLE یکی از تریم های ارائه شده در این خودرو است که با قابلیت های متفاوتی ارائه می شود، همچنین در تریم‌های بالاتر اکنون دارای قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی است؛ هایلندر در غیر این صورت تا سال ۲۰۲۲ بدون هیچ تغییر دیگری تولید می شود.

نسخه XLE، دارای صندلی‌های جلو گرم شونده، پد شارژ تلفن هوشمند بی سیم و سانروف قدرتمند، از جمله دیگر ویژگی‌های جذاب آن است. هایلندر دارای پیشرانه ۳.۵ لیتری V-۶ با قدرت ۲۹۵ اسب بخار است که با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و پیشرانه جلو یا چهار چرخ متحرک ارائه می‌شود.

 

یییی

 
 
 این خودرو می تواند در ۶.۷ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. هندلینگ در آن هیجان انگیز اما پایدار است و سواری یک سفر خانوادگی کاملاً مناسب است. یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر و دو موتور الکتریکی با قدرت ۲۴۳ اسب بخار در هایلندر Hybrid ارائه می‌شود. این مدل دارای گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) و انتخاب بین پیشرانه جلو و چهار چرخ است.
 

یییی

 
 
مدل‌های B پایه L و متوسط ​​LE می‌توانند هشت مسافر را با استفاده از صندلی‌های نیمکت در ردیف دوم و سوم قرار دهند، فضای مسافران بسیار سخاوتمندتر از CX-۹ نسل قبلی  است. سیستم اطلاعات سرگرمی ۸.۰ اینچی در اکثر تریم‌ها استاندارد است، اما هایلندر Limited و Platinum دارای صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی هستند. 
 

یییی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها