کد خبر : 68869

میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2023 رونمایی شد

میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2023 رونمایی شد

اولین طراحی از میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ PHEV که قرار است فروش آن در ایالات متحده در نیمه دوم سال آینده آغاز شود، فاش شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  میتسوبیشی آخرین نسل از شاسی بلند اوتلندر را در ماه فوریه معرفی کرد که پس از آن در اقدامی جذاب، تصمیم گرفت نسخه به روز شده این خودرو را رونمایی کند.

خبر هیجان انگیز دیگر این است که قرار است مدل برقی این نسل جدید، در ۲۸ اکتبر به طور جهانی به نمایش درآید. اما قبل از این رونمایی اولین تصاویر از این خوردو در فضای مجازی منتشر شده است.

اکنون می توانیم در مورد تفاوت های نسخه هیبریدی با نسخه بنزینی را بگوییم، اولین نکته در این خصوص این است که این 2 خودرو تقریباً یکسان به نظر می‌رسند، تنها یک درپوش سوخت اضافی برای درگاه شارژ و همچنین نشان Plug-In Hybrid EV در روی در‌های جلو و درب عقب دیده می شود. 

 

اولین طراحی از میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ PHEV فاش شد

 
 در نمای داخلی همان امکانات قبل به چشم می خورد و اکنون شاهد همان پشت آمپری دیجیتال با نمایش بخش اختصاصی برای پیشرانه PHEV، که میزان شارژ باتری را نشان می‌دهد، هستیم و تنها کمی تفاوت نسبت به نسل قبل داشته است. در کابین نه تنها شاهد بهبود کیفیت مواد و سطح فناوری هستیم بلکه  امکاناتی جدید در این شاسی بلند سه ردیفه می بینیم که در مدل پلاگین هیبریدی در دسترس نبود.
 

اولین طراحی از میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ PHEV فاش شد

 
مشخصات فنی این شاسی بلند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اگرچه میتسوبیشی تأیید کرده است که به اوتلندر PHEV قدرت بیشتری و یک بسته باتری بزرگتر برای برد الکتریکی داده است. نکته حائز اهمیت دیگر در این خودرو این است که بخش تنظیمات داخلی Ralliart این شرکت به روز شده است. 
 

اولین طراحی از میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ PHEV فاش شد

 
این خودرو قرار است اولین نمایش رسمی خود را در اواخر این ماه انجام دهد و قرار است نه تنها در بازار ژاپن بلکه بازار آمریکا نیز به فروش رود. شاسی بلند برقی با انتخاب ۱۰ رنگ بیرونیاز جمله Black Diamond و چرخ‌های بزرگ ۲۰ اینچی دو رنگ با مدل بنزینی در دسترس خواهد بود.
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها