کد خبر : 68847

نگاهی به مشخصات لوتوس اورا GT

نگاهی به مشخصات لوتوس اورا GT

لوتوس Evora GT ۲۰۲۱ یکی از خودروهای جوان پسندانه ای است که در عین رانندگی اسپرت یک تجربه رانندگی متفاوت را به ارمغان می آورد.

به گزارش  خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  لوتوس Evora GT ۲۰۲۱ یکی از خودروهای جوان پسندانه ای است که در عین رانندگی اسپرت یک تجربه رانندگی متفاوت را به ارمغان می آورد. این خودرو اکنون برای سال 2021 دارای امکانات جذابی است که علاقمندان زیادی را جذب کرده است.

این خودرو که ببشتر برای بازار آمریکا طراحی شده است امکانات ابرخودرو Evija را دارد و قرار است با خودروهایی چون پورشه کیمن و ۷۱۸ Boxster رقابت کند و از نظر ظاهری شبیه به هم هستند. این خودرو با یک موتور  ۶ سیلندر سوپرشارژ ۴۱۶ اسب بخاری که بیش از ۴۵۰۰ دور در دقیقه دارد ارائه می شود.

این خودرو در داخل مملو از تجملات نیست و اگر کسی علاقه به این تجملات داشته باشد می تواند با پرداخت هزینه بیشتر، آن را دریافت کند.  Evora GT ۲۰۲۱ در اصل خودرویی است که بیشتر برای افرادی که علاقه به خودروهای هیجانی دارند، طراحی شده است.

 

ببب

 
هر Evora GT دارای یک موتور ۳.۵ لیتری V-۶ با موتور وسط است که ۴۱۶ اسب بخار قدرت دارد و ۳۱۷ یا ۳۳۲ پوند فوت گشتاور ارائه می دهد. همچنین همراه با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک ارائه می شود که قدرت را به چرخ‌های عقب منتقل می کند.
 
 

ببب

 این ابر خودرو قادر است در ۴.۰ ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد و در ۱۲.۴ ثانیه به سرعت 178 کیلومتر در ساعت می رسد. موتور  V-۶ که در این ابر خودرو به کار رفته است، از تویوتا گرفته شده است.
 
 

ببب

 لوتوس Evora GT می‌تواند دو یا چهار سرنشین را در خود جای دهد، بسته به اینکه آیا شما مایل به انتخاب آن به صندلی عقب اختیاری هستید یا خیر. اما بسیاری از بزرگسالان که در عقب نشسته اند ازفضای عقب آن رضایت نداشته اند و بیشتر آن را فضایی مناسب برای کودکان دانسته اند.
 
 

ببب

 در کابین آن شاهد پوششی از جیر مصنوعی هستیم که صندلی های استانداردی است که از فیبر کربن Sparco ساخته شده است.
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها