کد خبر : 68843

اینفینیتی QX90 مدل 2028 | در راه تسلا سایبرتراک

اینفینیتی QX90 مدل 2028 | در راه تسلا سایبرتراک

اینفینیتی QX ۹۰ که قرار است در سال ۲۰۲۸ به تولید برسد، بسیار شبیه به خودرو تسلا سایبرتراک است.

به گزارش  خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  جانی جیانگ یکی از طراحان معروف خودرویی به تازگی یک خودروی مفهومی به نام QX۹۰ که متلعق به کارخانه خودروسازی اینفینیتی است، را معرفی کرد. این خودرو شباهت زیادی به تسلا سایبرتراک دارد و تنها برخی تفاوت های کلیدی در آن به چشم می خورد. این خودرو به این زودی ها تولید نمی شود و براساس اطلاعات قرار است در سال 2028 به تولید برسد.

QX۹۰ خودرویی است که قرار است بر اساس سیستم خودروهای خودران طراحی شود و به رانندگان این اجازه را می‌دهد تا خودشان حالت رانندگی را انتخاب کنند، یعنی اگر می خواهند با سرعت برانند یا برعکس با آرامش پا به جاده بگذارند.

فضای داخلی این خودرو کاملا ساده و شیک است و از یک سقف شیشه‌ای پانوراما استفاده شده است که یک  حالت آرامش بخش به فضای داخلی می بخشد.  صندلی‌های سرنشین عقب به طور کامل ۱۸۰ درجه می‌چرخند تا دید بهتری داشته باشند و مسافران می توانند در آن به خوبی معاشرت کنند.

 

اینفینیتی QX90؛ خودرویی عجیب بر اساس یک تسلا سایبرتراک!

 
 
 در عین حال، نمای بیرونی زیبا و متفاوت است و باعث می شود تصور کنیم این خودرو شبیه سایبرتراک است که توسط مهندسان تسلا طراحی شده است. اینفینیتی QX۹۰ به عنوان یک اتومبیل مستقل سطح ۴.۵ به همراه یک هوش مصنوعی در نظر گرفته شده که در صورت نیاز می‌تواند کنترل خودرو را به عهده بگیرد.

هوش مصنوعی قادر است بلافاصله بتواند یک جای پارک رایگان پیدا کند و همچنین می‌تواند فضای داخلی خودرو را تغییر دهد. حتی این خودرو قادر است فضا را برای راننده طوری تغییر دهد که رانند تمرکز بیشتری بر روی رانندگی داشته باشد یا در حالت بدون راننده احساس آرامش داشته باشد.

 

 

اینفینیتی QX90؛ خودرویی عجیب بر اساس یک تسلا سایبرتراک!

 
 
 در ژوئیه سال گذشته، ایلان ماسک گفت تسلا به دستیابی به رانندگی خودران سطح ۵ بسیار نزدیک است. با این حال، در ماه مه، تسلا اعتراف کرد که مدیرعامل آن‌ها در مورد این ادعا‌ها اغراق کرده است و باعث می‌شود تصورات رانندگی خودران کمی دورتر از سال گذشته باشد.
 
 

اینفینیتی QX90؛ خودرویی عجیب بر اساس یک تسلا سایبرتراک!

 
 
اما این بیان مانع از آن نمی‌شود که خودروسازان به طراحی‌های عجیب و غریب دست پیدا نکنند. هفته گذشته، سیتروئن از یک طرح خودرو خودکار مدولار رونمایی کرد که همچنین باعث ایجاد یک رانندگی آرامش بخش می شود.
 
 

اینفینیتی QX90؛ خودرویی عجیب بر اساس یک تسلا سایبرتراک!

 

 

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها