کد خبر : 68664

توضیح رسمی درباره نسل جدید پورشه 911

توضیح رسمی درباره نسل جدید پورشه 911

مدیر طراحی پورشه اکنون تصور می‌کند که خودروی ۹۱۱ EV چگونه می‌تواند باشد، اما تا سال ۲۰۳۰ به بازار نمی‌آید.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اتوکار، مایکل ماور مدیر طراحی پورشه اشاره کرده است که او قبلاً تصور می کرده که چگونه می‌تواند طراحی ۹۱۱ برقی آینده را انجام دهد، اما اصرار ندارد چنین مدلی قبل از سال ۲۰۳۰ ظاهر شود.

وقتی از ماور در مورد چالش‌های تولید نسخه الکتریکی مشابه ۹۱۱ با موتور عقب سوال شد، گفت: "شباهت ۹۱۱ امروزی بسیار نمادین است و این باید باقی بماند. ما در طول سال‌ها ثابت کرده ایم که ۹۱۱ جدید همیشه ۹۱۱ بوده، اما در عین حال یک مدل جدید است.

او می‌گوید "وقتی به مهندسین گوش می‌دهیم و در مورد موتور‌های احتراق با محدودیت‌هایی مانند سیستم اگزوز صحبت می‌کنیم، بیشتر نگران بودم که چگونه می‌توانم این خودرو را در ۱۰ یا ۱۵ سال آینده طراحی کنم، زیرا به احتمال زیاد صندوق عقب تقریباً دو متر خواهد بود. اما من نگران نیستم، زیرا این فناوری الکتریکی آزادی بیشتری به ما می‌دهد. شاید با نسل بعدی، ما هنوز بتوانیم یک موتور احتراق ۹۱۱ را ارائه دهیم. به عنوان یک طراح، راه حل‌هایی را پیدا خواهیم کرد. "

پورشه ۹۱۱ برقی با فناوری جدید

ماور در پاسخ به سوالی درباره مدیران پورشه که می‌گویند هرگز نمی‌توانند یک ۹۱۱ برقی را تصور کنند، گفت: "نظرات متفاوت" بخشی از فرهنگ پورشه است و به بهترین راه حل‌ها منجر می‌شود.

او می‌گوید: "من بخشی از گروهی هستم که از سیستم خنک کننده هوا به سیستم خنک کننده با آب رفتیم و اکنون موتور‌های توربوشارژ داریم. "

اگرچه چند سال دیگر نسخه تمام برقی ۹۱۱ عرضه خواهد شد اما نمونه اولیه‌ای که اخیراً در Nurbürgring مشاهده شده نشان می‌دهد که مدل ترکیبی وعده داده شده مدت زیادی است که به پایان چرخه توسعه خود رسیده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها