کد خبر : 68624

جنسیس GV70 پرفورمنس | قوی تر و سریع تر

جنسیس GV70 پرفورمنس | قوی تر و سریع تر

به تازگی جنسیس از اولین شاسی بلند پرفورمنس GV۷۰ پرده برداشت. این خودرو که بیشتر به منظور رفع نیاز‌ها و خواسته‌های مخاطبینی که نیاز به خودرویی با عملکرد بالا، ظاهر ورزشی و فناوری پیشرفته دارند، ساخته شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، جنسیس GV70 پرفورمنس دارای یک طراحی فوق العاده خاص است که  نمای جدیدی از جنسیس را ارائه می دهد

. این خودرو با الهام از جنسیس G۸۰ و GV۸۰ ساخته شده و برخی از مشخصات این خودروها را دارد. این خودرو همانند جدیدترین خودروهای تولیدی هیوندای، قرار است برای بازار اروپا طراحی شود و در این کشور توسعه می یابد.

آنطور که جنسیس این خودرو را طراحی کرده، قرار است با خودروهایی همچون آئودی Q۵، بی ام و X۳ و مرسدس بنز GLC رقابت کند. نکته حائز اهمیت در طراحی این خودرو این است که علیرغم توسعه و تنظیم برای بازار اروپا، آپشن هایی جذاب برای بازار آمریکا دارد.  

 

GV۷۰ با یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ یا دو توربوشارژ ۳.۵ لیتری V-۶ عرضه می شود. چهار سیلندر در این خودرو به عنوان موتور پایه عمل می‌کند و ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارد در حالی که نمونه  ۶ سیلندر، ۳۷۵ اسب بخار قدرت دارد و به طور انحصاری در مدل اسپرت عرضه می‌شود.

  

در خودرو G۷۰ و در نمونه موتور چهارسیلندر، گیربکس دستی ارائه می‌شود در حالی که در GV۷۰ یک گیربکس استاندارد هشت سرعته اتوماتیک ارائه می شود. گفتنی است در هر 2 مدل محرک چهار چرخ استاندارد است.

 GV۷۰ دارای شتاب خیلی خوبی است و می تواند در ۴.۹ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. اگر بخواهیم از فضای داخلی بگوییم، می توان گفت که کنترل های مورد استفاده از پلاستیک سخت ساخته شده است و روی آن را با چرمی از مخمل پوشانده اند و بدین ترتیب هیچ اثری از پلاستیک در آن وجود ندارد. 

در گذشته یک شکایت در مورد سدان G۷۰ وجود داشت که آن تنگ بودن فضای صندلی عقب بود و اکنون در GV۷۰ فضای بیشتری در نظر گرفته شده است و سرنشینان به راحتی می توانند در آن بنشینند. همچنین ظرفیت حمل بار بسیار خوبی دارد و در نهایت باید منتظر ماند تا ببینیم GV۷۰ چگونه در آزمایشات واقعی ما با رقبای اصلی مانند آئودی Q۵، X۳ و کلاس GLC مقایسه می‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها