کد خبر : 68500

لکسوس UX مدل 2022 | تجربه هاچ بک در دنیای کراس اوورها

لکسوس UX مدل 2022 | تجربه هاچ بک در دنیای کراس اوورها

کراس اوور UX ۲۰۲۲ یکی از متفاوت ترین خودروهای تولیدی لکسوس برای افرادی است که دوست دارند یک هاچ بک کوچک مبنی بر یک کراس اوور داشته باشند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  UX ۲۰۲۲ یکی از متفاوت ترین خودروهای تولیدی لکسوس برای افرادی است که دوست دارند یک هاچ بک کوچک مبنی بر یک کراس اوور با ویژگی‌های ممتاز و قیمت برتر داشته باشند؛ اما آنطور که مشخص است متأسفانه، این مخاطب چندان زیاد نیستند، به ویژه هنگامی که بسیاری از رقبا دارای ویژگی های بیشتر از جمله موقعیت صندلی‌های بالاتر، محوطه بار بزرگتر و رتبه برتر یدک کش هستند.

در حالی که UX مقرون به صرفه‌تر از اکثر خودروهای لوکس دیگر است، اما کاربردی کمتر و بسیار کم قدرت است. مدل هیبریدی UX۲۵۰h دارای سیستم چهار چرخ محرک است و در مصرف سوخت بسیار به صرفه است.  اگرچه ۲۰۲۲ UX دارای کابینی زیبا و همراه با تجهیزات استانداردی است، اما مواد به کار رفته در آن مانع می‌شود که مورد توجه مردم قرار گیرد.

برای سال ۲۰۲۲، UX۲۰۰ و UX۲۵۰h ترکیب رنگ‌های بیرونی و داخلی بیشتری را ارائه می‌دهند. مهمتر از همه، این ترکیب رنگ باعث می شود که ظاهری مجلل به این خودرو دهند. همانطور که لکسوس اعلام کرده است مدل هیبریدی UX۲۵۰h به دلیل داشتن سیستم چهارچرخ محرک استاندارد و مصرف سوخت بهتر، بیشتر در شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ییی

 

اکنون لکسوس UX با پیشرانه بنزینی یا هیبریدی همراه با گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) در دسترس است. با این حال، تنها UX۲۵۰h ترکیبی دارای سیستم چهار چرخ محرک است. UX۲۰۰ معمولی فقط درایو جلو دارد و از یک موتور چهار سیلندر ۱۶۹ اسب بخاری استفاده می‌کند.

 

ییی

 

آخرین UX۲۰۰ مورد آزمایش به ۸.۵ ثانیه زمان نیاز داشت تا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. در حالی که نسخه ترکیبی UX۲۵۰h که آزمایش شده  ۱۸۱ اسب بخار قدرت دارد و شتاب آن نیز به همان اندازه چشمگیر بوده است.  یک بسته F Sport ارتقاء عملکردی مانند سیستم تعلیق اسپرت، چرخ‌های ۱۸ اینچی روی لاستیک‌های تخت و امکانات منحصر به فرد داخلی و خارجی را به ارمغان می‌آورد.

 

ییی

 
 
 اگر بخواهیم در مورد فضای داخلی صحبت کنیم به جرات می توان گفت که اکنون لکسوس در داخل دارای چیدمان جذاب و مواد به کار رفته کاملا با کیفیت است، همچنین دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های استاندارد شامل کنترل آب و هوا در دو منطقه و صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم قدرت است.
 
 

ییی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها