کد خبر : 68386

رولزرویس برقی مدل 103EX در راه است

رولزرویس برقی مدل 103EX در راه است

برند لوکس رولزرویس قصد دارد تا قبل از سال ۲۰۳۰ مدل تمام الکتریکی Phantom و ۱۰۳EX را وارد بازار خودرو کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از autocar، رولزرویس قصد دارد با انتشار یک اعلامیه تاریخی جزئیات خودروی الکتریکی آینده خود را اعلام کند و احتمالاً سرنخ‌هایی از مشخصات اولین خودروی تمام برقی این شرکت که قول داده تا قبل از سال ۲۰۳۰ به بازار عرضه شود، ارائه خواهد کرد.

از زمانی که Torsten Müller ötvös مدیرعامل این برند معروف تایید کرد که این خودرو مستقیماً از موتور‌های احتراق خالص به جای موتور‌های الکتریکی باتری استفاده می‌کند، شایعات زیادی درباره این محصول جذاب به راه افتاد.

خودروی الکتریکی رولزرویس اولین ماشینی است که از زمان توقف استفاده از V۸ در سال ۲۰۰۳ بدون موتور بنزینی V۱۲ به بازار عرضه شده است.

خودروی الکتریکی

جزئیات دقیق این اتومبیل مشخص نیست، اما گمانه‌هایی در مورد پیشرانه‌ها و عملکرد این EV مطرح می‌شود. حتی می‌توان گفت که شاید این شرکت نیروی الکتریکی را به تنهایی برای اتومبیل‌های خود انتخاب کند. شریک تجاری آن‌ها یعنی چارلز رولز که در اوایل سال ۱۸۹۸ صاحب یک ماشین برقی بود، پیشنهاد کرده است که چنین خودرو‌هایی زمانی مفید هستند که ایستگاه‌های شارژ ثابت زیادی وجود داشته باشد. شرکت رولزرویس از سال ۲۰۱۱ تا کنون در حال تحقیق و توسعه نیروگاه‌های برقی است.

شرکت رولزرویس

کانسپت تولید شده شرکت رولزرویس به نام ۱۰۳EX از یک پیشرانه الکتریکی اختصاصی و بر اساس پلت فرم سبک وزن پیشرفته استفاده می‌کند. انتظار می‌رود اعلامیه رولزرویس مشخصات کامل این خودروی برقی را نشان دهد. هنوز مشخص نیست که رولزرویس چقدر وابسته به قطعات EV است که توسط شرکت مادر BMW عرضه می‌شود که اخیراً iX را به عنوان پرچمدار جدید خود معرفی کرده است و در تلاش است تا i۷ را به عنوان نسخه برقی نسل بعدی لیموزین سری ۷ خود معرفی کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها