کد خبر : 68142

فراری Icona | ابرخودروی جدید اسب سرکش در راه است

فراری Icona | ابرخودروی جدید اسب سرکش در راه است

طبق آخرین گزارشات از خودروی Ferrari Icona جدید در ماه نوامبر رونمایی خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از برنا؛ گمانه زنی‌ها درباره خودروی جدید شرکت فراری یعنی Ferrari Icona حاکی از این است که بدنه آن، خودروی مسابقه‌ای ۳۳۰ P۴ سال ۱۹۶۷ را تداعی می‌کند و ظاهرا اولین بار در ماه نوامبر در جریان رویداد Finali Mondiali ۲۰۲۱ از آن رونمایی خواهد شد.

گفته می‌شود این خودرو ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر از ۸۱۲ Competizione نیرو می‌گیرد که ۸۳۰ اسب بخار قدرت (۶۱۹ کیلووات) و ۵۱۰ پوند فوت (۶۹۲ نیوتن متر) گشتاور دارد. این خودرو کاملاً از نوع احتراقی است، بنابراین هیچ گونه کمک ترکیبی ندارد.

در ماه مه ۲۰۲۱، مایکل لیترز مدیر فنی فراری گفت که یک خودروی ۱۲ سیلندر قوی‌تر در دست توسعه است. احتمالا این خودرو همان خودروی اعلامی است.

گزارش شده که Icona جدید بر اساس LaFerrari Aperta ساخته شده است. این نشان می‌دهد که ممکن است سقفی باز مانند P۴ Spyder داشته باشد.

خودروی انحصاری Ferrari Icona جدید

شرکت فراری کمتر از ۵۰۰ دستگاه از خودرو‌های SP۱ و SP۲ ساخت. اعضای انجمن Ferrari Chat معتقدند که ممکن است فراری نمونه‌های کمی از این Icona جدید بسازد تا آن را منحصر به فرد نگه دارد. این شرکت احتمالا تعداد ۳۰۰ خودرو از این مدل را روانه بازار خواهد کرد.

به طور طبیعی، به عنوان یک فراری فوق العاده منحصر به فرد، این دستگاه بسیار گران خواهد بود. قیمت پیش بینی شده بین ۲.۵ تا ۳ میلیون دلار است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها