کد خبر : 67709

اولین ون برقی خودران فولکس واگن رونمایی شد

اولین ون برقی خودران فولکس واگن رونمایی شد

فولکس واگن نمونه اولیه ون کاملا برقی Buzz AD را در نمایشگاه مونیخ آلمان به نمایش گذاشت.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  8 ژانویه 2017 بود که فولکس واگن از نام جدید خودروهایش پرده برداشت؛ این‌ کارخانه خودروسازی از مفهوم ID در نام خودروهایش استفاده کرد.

اکنون در نمایشگاه مونیخ نیز خودروهای مفهومی Buzz  را به نمایش گذاشته است. تصاویری از خودروهای تمام‌ الکتریکی که از نمادمیکروبوس برای زمانی که باید خودروهایی با آلایندگی صفر تولید شود، به نمایش گذاشته است.

اینطور که فولکس واگن اعلام کرده است، نسخه تولیدی این‌ خودرو تا 6 سپتامبر 2021 به تولید نخواهد رسید ، اما برای سهولت در انتظار، بخش تجاری VW بهترین نما را در مورد ون برقی مورد انتظار ارائه می دهد.

اولین ون کاملا برقی فولکس واگن در نمایشگاه مونیخ + تصاویر

اکنون طراحی نمونه اولیه از ID. Buzz به اتمام رسیده است ، بدین معنی که اکنون به احتمال زیاد دارای تمام پنل های بدنه ، چراغ ها وموارد دیگر است. نکته حائز اهمیت این است که با وجود اینکه این خودرو الکتریکی کاملاً نشان داده نشده است  می توان از روی عکس‌های منتشر شده،ظاهر آن‌ را بررسی کرد.

اولین ون کاملا برقی فولکس واگن در نمایشگاه مونیخ + تصاویر

از آنجایی که این خودرو، اتومبیل تجاری فولکس واگن خواهد بود، برخی معتقدند با امکاناتی خاص عرضه خواهد شد. با تمام این صحبت ها اکنون تنها باید منتظر اولین نسخه کامل در مورد طرح نهایی باشیم.

ون Buzz که به نام "AD" شناخته می شود، با Argo AI توسعه یافته است تا یک سیستم رانندگی خودکار بسیار پیشرفته را در خودجای دهد. توجه داشته باشید که سنسورها و دوربین ها در سراسر خودرو پراکنده شده اند و به نمونه اولیه اجازه می دهد اجسامی را که بیش از400 متر جلوتر هستند تشخیص دهد.

اسکنر بزرگ LIDAR روی سقف کار شده است و به کمک آن می توان 360 درجه به اطراف دید داشت که توسط شش اسکنر کوچک تکمیل می شود. نرم افزاری که در آن طراحی شده بسیار هوشمند است که هر گونه اقدامی که قرار است دوچرخه سواران ، عابران پیاده و حتی وسایل نقلیه ایجاد کنند را از قبل، پیش بینی می کند.

اولین ون کاملا برقی فولکس واگن در نمایشگاه مونیخ + تصاویر

Buzz AD در مناطق شهری در حال آزمایش است و عملاً در سال 2025 برای خدمات حمل و نقل تجاری وظیفه خود را آغاز می کند. MOIA ، یک شرکت حمل و نقل که در اواخر سال 2016 راه اندازی شد و متعلق به گروه VW است ، اولین کاربر خواهد بود و هامبورگاولین شهری خواهد بود که در آن برای سوارکاری خودکار پیشنهاد می شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها