کد خبر : 67660

مرسدس بنز C کلاس All Terrain رونمایی شد

مرسدس بنز C کلاس All Terrain رونمایی شد

یکی از خودروهایی که این بین خیلی به چشم خورد، خودرو C-All-Terrain بود که در اوایل ماه آگوست برای اولین بار به نمایش درآمد،اما اولین حضور عمومی آن در حال حاضر در IAA Mobility در حال انجام است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، یکی دیگر از خودروهایی که در این نمایشگاه به چشم خورد کانسپت EQG جدید بود که باعث شد خودرو C-All-Terrain کمتر به چشم بخورد.

نکته ای که در این خودرو وجود دارد این است که چگونه یک تغییر کوچک در ارتفاع سواری، چنین تصویری قوی را ایجاد کرده است.

C-Class All-Terrain فقط ۱.۶ اینچ (۴۰ میلی متر) بلندتر از خودرو نسل قبلی است و این بدان معنا نیست که نسبت به دیگر نسل هاجذابیت کمتری دارد.

یییی

این مدل خاص C ۲۲۰ d است، بدین معنا که یک دیزل ۲.۰ لیتری توربوشارژ زیر کاپوت آن قرار دارد؛ بخشی از تجهیزاتی که در آن به کار گرفته شده است نشان دهنده این است که اکنون All-Terrain دارای سیستم چهار چرخ محرک مرسدس ۴Matic است، هرچند که دارای دو حالت رانندگی جدید است که معمولاً نمی‌توانید به راحتی با آن کار کنید!

یییی

این خودرو دارای یک حالت رانندگی برای زمین های ناهموار آفرودی است و دارای تنظیم سرعت در سرازیری است که در صورت مشاهده مسیر، واگن را می تواند کنترل کند؛ با این اوصاف، این احتمال وجود دارد که علاقمندان به جای خرید این مرسدس به سراغ کراس G بروند که قابلیت آفرود دارد.

مرسدس بنز c کلاس ۲۰۲۲ در نمایشگاه مونیخ؛ خودرویی با قابلیت آفرود در ابعاد جمع و جور!

C-Class All-Terrain بدیهی است که در نظر دارد رقیبی سر سخت برای Audi A۴ Allroad باشد. این خودرو با توجه به قابلیت هایی که دارد برای خریدارانی که علاقه به رانندگی در جاده دارند و البته علاقه ای به جاده های آفرودی ندارند، گزینه خوبی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها