کد خبر : 67557

مرسدس بنز EQG رونمایی شد

مرسدس بنز EQG رونمایی شد

مرسدس بنز به‌تازگی و در جریان نمایشگاه IAA Mobility مونیخ، یک خودروی مفهو‌می‌ و الکتریکی به نام Concept EQG پرده برداشت.

به گزارش خودروتک به نقل از آی تی ایران ، خودرویی شاسی‌بلند و آفرود از خانواده G کلاس که اگرچه تغییراتی را در طراحی و شکل ظاهری به خود دیده، اما شباهت‌های آن با مدل غیرالکتریکی این خودرو کم نیست.

از جمله مشخصه‌های ظاهری EQG الکتریکی ‌می‌توان به طرح دو رنگ بنده، جلوپنجره مجهز به چراغ، رینگ‌های 22 اینچی آلومینیو‌می‌با طراحی خاص، نوار LED روی سقف و زه‌های کناری چراغ‌دار اشاره کرد.

در قسمت پشتی بدنه نیز فضایی شبیه به محل قرارگیری چرخ زاپاس طراحی شده که البته خبری از چرخ در این قسمت نیست و تجهیزاتی همچون کابل شارژ را در خود جای داده است.

مرسدس بنز در این مراسم، حرفی از توان خروجی موتورهای الکتریکی این خودرو، اندازه باتری و مسافت قابل پیمایش نزد اما اعلام کرد که انرژی تولیدی توسط این موتورها به چهار چرخ منتقل خواهد شد.

فعلا زمان دقیقی برای عرضه و ورود این خودرو به بازار اعلام نشده اما مرسدس بنز عنوان کرد که پیش از عرضه و برای اطمینان از عملکرد Concept EQG، آن را در کوه شاکل (Schöckl) اتریش مورد تست و ارزیابی قرار خواهد داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها