کد خبر : 6747

نسل جدید تویوتا سوپرا لو رفت + عکس واقعی

نسل جدید تویوتا سوپرا لو رفت + عکس واقعی

شرکت تویوتا در سال آینده از نسل جدید خودروی سوپرا رونمایی می‌کند. به تازگی تصویر جدیدی از این خودرو لو رفته است.

به گزارش خودروتک، تا به امروز شاهد انتشار تصاویر جاسوسی زیادی از نسل جدید تویوتا سوپرا (A90) در فضای مجازی بودیم. در گذشته یک تصویر از این خودرو فاش شده بود که بخش جلویی آن را به نمایش می‌گذاشت. در این تصویر نسل جدید تویوتا سوپرا در رنگ خاکستری به نمایش گذاشته شده بود.

امروز تصویر جدیدی از این خودرو مورد انتظار در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است که قسمتی از بخش پشتی تویوتا سوپرا را به نمایش می‌گذارد. دستگاه موجود در این تصویر زرد رنگ است که خبر از عرضه این خودروی اسپرت ژاپنی در رنگ‌های مختلف می‌دهد.

تصویر منتشر شده از بخش پشتی نسل پنچم تویوتا سوپرا، شباهت بالای این خودرو با محصول مفهومی FT-1 را به علاقه‌مندان به صنعت خودرو گوشزد می‌کند. این دستگاه دارای طراحی یکسان با خودروی مفهومی تویوتا FT-1 که در سال 2014 معرفی شد، نیست؛ با این حال می‌توان با نگاه به این خودرو به این موضوع پی برد که تویوتا برای طراحی آن توجه ویژه‌ای به خودروی مفهومی خود داشته است.

نسل جدید تویوتا سوپرا طراحی تهاجمی خواهد داشت. در تصویر منتشر شده شاهد حضور دو خروجی اگزوز دایره‌ای شکل هستیم. زاویه چراغ‌های عقب این خودرو در مقایسه با تویوتا FT-1 کاهش پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد اسپویلر مورد استفاده در خودروی مفهومی تویوتا FT-1 در نمونه نهایی تویوتا سوپرا حضور ندارد. علاوه بر این موضوع، نحوه طراحی دیفیوزر نیز تغییر کرده است. در حالی که تویوتا FT-1 دارای ورودی هوا در پایین چراغ‌های عقب است، به نظر می‌رسد تویوتا این دریچه‌ها را از نمونه نهایی حذف می‌کند.

تویوتا پس از مدت‌ها انتظار، در ماه آینده میلادی و در نمایشگاه بین‌المللی خودروی دیترویت، از نسل جدید سوپرا به صورت رسمی رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود این شرکت ژاپنی در آینده نمونه کانورتیبل سوپرا را نیز در معرض دید عموم قرار دهد. این خودروی اسپرت به موتور شرکت بی‌ام‌و مجهز می‌شود.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها