کد خبر : 67396

کیا اسپرتیج GT Line مدل 2022 رونمایی شد

کیا اسپرتیج GT Line مدل 2022 رونمایی شد

هفته آینده یک مدل GT Line از خودروی اسپورتیج شرکت کیا با ظاهری اسپرت در مونیخ به نمایش در می‌آید.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، در ماه ژوئن سال جاری نسخه جهانی کیا اسپورتیج جدید، اولین نمایش آنلاین خود را انجام داد که ویژگی‌های طراحی عجیب و گزینه‌های سفارشی سازی موجود آن را نشان می‌داد.

اکنون تقریباً سه ماه بعد و تنها چند روز قبل از رونمایی عمومی که قرار است هفته آینده در رویداد IAA ۲۰۲۱ در مونیخ انجام شود، کراس اور کره‌ای اولین نمایش اروپایی خود را به اجرا گذاشت.

تغییرات مدل‌های اروپایی و جهانی اسپورتیج ۲۰۲۲

مدل اروپایی این خودرو با مدل جهانی تا حدودی متفاوت است و تغییراتی را می‌توان در آن‌ها مشاهده کرد. به عنوان مثال، قاب رادیاتور دارای الگوی شش ضلعی است، در حالی که قسمت پایین سپر دارای چیدمانی متفاوت و موقعیت جدیدی برای رادار کروز کنترل تطبیقی است. اما مهمتر از همه، Sportage اروپایی کوتاهتر از مدل جهانی است. همچنین در بازرسی دقیق‌تر، مشخص است که در‌های عقب کوتاه‌تر است.

همچنین طول کلی کراس اوور برای اروپا ۴۵۱۵ میلی متر (۱۷۷.۷۵ اینچ) است که ۱۴۵ میلی متر (۵.۷ اینچ) کوتاهتر از اسپورتیج جهانی است که سه ماه پیش دیدیم. به غیر از این موارد، بقیه موارد این دو مدل خودرو یکسان است، به ویژه در داخل کابین که طرح‌ها بدون هیچ تغییری دیده می‌شوند.

کیا اسپورتیج یورو در اروپا خودنمایی کرد

شرکت کیا، اسپورتیج مخصوص یورو که آن را به عنوان "اولین نسخه اسپورتیج مخصوص اروپا در تاریخ ۲۸ ساله این مدل" توصیف می‌کند، با پلاگین هیبریدی به فروش خواهد رساند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها