کد خبر : 67115

اولین شاسی بلند تمام برقی جنسیس در راه است

اولین شاسی بلند تمام برقی جنسیس در راه است

جنسیس موتورز، بخش خودروهای لوکس شرکت هیوندای کره‌جنوبی، تصاویری از خودروی GV۶۰، نخستین شاسی‌بلند برقی خود را منتشر کرد که قرار است به‌زودی بر روی خط تولید قرار بگیرد.

به گزارش خودروتک به نقل از همشهری آنلاین ، جنسیس GV۶۰ بر اساس پلتفرم برقی اختصاصی هیوندای، EV-GMP (پلتفرم ماژولار الکتریکی - جهانی) طراحی شده است که بر اساس آن دو خودروی هیوندای Ioniq ۵ و کیا EV۶ نیز که به‌زودی وارد بازار می‌شوند، طراحی شده است.

جنسیس  GV۶۰ در ماه مارس گذشته در کره‌جنوبی مشاهده شده بود، اما هفته گذشته هیوندای اولین تصاویر رسمی از این SUV را با رنگ سبز منتشر کرد.

به نظر می‌رسد که ما می‌توانیم موتور ۵۷۷ اسب‌بخاری را به همراه بسته باتری ۷۷.۴ کیلووات ساعتی، حداکثر برد ۴۰۴ کیلومتر را از این خودرو انتظار داشته باشیم. البته اگر این خودرو با موتور الکتریکی ضعیف‌تر کیا که ۲۲۶ اسب‌بخار خروجی دارد، عرضه شود، می‌توان انتظار برد حداکثر ۵۲۸ کیلومتر را داشت.

تصاویر | نخستین شاسی‌بلند تمام برقی جنسیس به بازار می‌آید

جنسیس GV۶۰ با طراحی زیبا با آینه‌هایی که یادآور شاسی‌بلندهای پورشه است، دارای ۴ چراغ خطی است که به گفته شرکت به بدنه آن شخصیت می‌بخشد.

تصاویر | نخستین شاسی‌بلند تمام برقی جنسیس به بازار می‌آید

این جنسیس در داخل هم فوق‌العاده است؛ با آینه‌های جانبی دیجیتالی که یک صفحه نمایش دارد و توانایی ویژه‌ای به راننده می‌بخشد.

در حال حاضر درباره مشخصات این خوردوی شاسی‌بلند برقی هیوندای توضیحاتی ارائه نشده است. به نظر می‌رسد که در آینده و پس از GV۶۰ باید منتظر مدل‌های دیگر آن یعنی GV۷۰، GV۸۰ و ... نیز باشیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها