کد خبر : 6671

فیس لیفت 2019 آئودی Q7 شکار شد

فیس لیفت 2019 آئودی Q7 شکار شد

به نظر می‌رسد شرکت آئودی در حال تست فنی نسخه فیس‌لیفت خودروی Q7 به همراه نمونه اسپرت آن، SQ7 است.

به گزارش خودروتک، در تابستان سال جاری میلادی شاهد انتشار تصاویر جاسوسی نمونه فیس‌لیفت آئودی Q7 و همچنین آئودی SQ7 بودیم. به تازگی تصاویر مخفیانه این دو خودرو دوباره در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. از نظر طراحی ظاهری، بخش جلویی این محصولات در مقایسه با نسل کنونی تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در این میان می‌توان به چراغ‌های باریک‌تر، جلوپنجره جدید و بازطراحی سپر اشاره کرد.

نسل کنونی آئودی Q7 از سال 2015 در بازار حضور داشته است. طراحی این خودرو در مقایسه با محصولات جدید این کمپانی آلمانی مرده به نظر می‌رسد. با توجه به این موضوع عرضه نسخه فیس‌لیفت این خودروی SUV منطقی به نظر می‌رسد. آئودی می‌تواند با عرضه فیس‌لیفت این خودرو، طراحی محصولات خود را بیش از پیش شبیه به خودروی جدید و لوکس Q8 کند.

همانطور که انتظار می‌رود، خودروی آئودی SQ7 در مقایسه با نمونه استاندارد خود طراحی تهاجمی‌تری دارد. از تغییرات این نمونه در مقایسه با مدل استاندارد می‌توان به جلوپنجره بزرگ‌تر، طراحی متفاوت چراغ‌ها و همچنین اگزوزهای بیضی شکل اشاره کرد. انتظار می‌رود بیشترین تغییرات در داخل این دو خودروی SUV رخ دهد. آئودی برای این محصولات نمایشگر دوگانه برای سیستم سرگرمی و اطلاعات و یک صفحه نمایش 12.3 اینچی برای کیلومترشمار در نظر می‌گیرد. این سبک طراحی را در گذشته در آئودی Q8 مشاهده کرده بودیم.

انتظار می‌رود آئودی موتورهای مورد استفاده در نسل کنونی این خودروها را در نمونه جدید آن‌ها نیز قرار دهد، البته احتمال افزایش قدرت تولیدی آن‌ها وجود دارد. در حال حاضر آئودی Q7 با دو موتور مختلف در ایالات متحده آمریکا به فروش می‌رسد. یکی از این نمونه‌ها به موتور 4 سیلندر با حجم 2.0 لیتر مجهز شده است. این موتور توربوشارژ قادر به تولید 252 اسب بخار قدرت و 370 نیوتون متر گشتاور است. نمونه دیگر به یک موتور 6 سیلندر مجهز شده است. این موتور سوپرشارژ قدرتی برابر با 333 اسب بخار و گشتاوری برابر با 440 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

از آن‌جایی که خودروی موجود در این تصاویر دارای پوشش محافظ کمی است، انتظار می‌رود در آینده نزدیک به صورت رسمی با آن ملاقات کنیم. احتمال معرفی این محصولات در نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو در مارس 2019 وجود دارد.


منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها