کد خبر : 65851

عرضه فولکس واگن ID Buzz در سه تریم مختلف

عرضه فولکس واگن ID Buzz در سه تریم مختلف

فولکس‌واگن چندین ماه است که در حال تست ID. Buzz تمام الکتریکی است و هم‌اکنون جدیدترین تصویر از نسخه تولیدی این خودرو را منتشر کرده است. این در حالی است که قالب ظاهری نسخه‌های پروتوتایپ قبلی یک فولکس‌واگن ترانسپورتر بوده نه بیشتر!

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اکنون VW می‌خواهد مطمئن شود که تمام افراد از Buzz استقبال می کنند. این خودروساز مشتاق ساخت خودروهای الکتریکی است و اکنون توضیح می دهد که سه نسخه اولیه از ون الکتریکی ID Buzz وجود دارد که میزبان بازار‌های مختلف است. هدف این است که یک ون برقی عملی برای آینده بسازید، زیرا VW به دنبال ورود به الگوی بعدی پیشرانه خودرو است.

VW ID Buzz پیش از هر چیز یک ون جادار بزرگ است. در اروپا، VW قصد دارد نسخه ۶ سرنشین مسافر ID Buzz را تولید کند که به طور خاص خدمات سواری مختلفی را هدف قرار می‌دهد. فولکس واگن به دنبال تولید خودرویی است که  بتواند با کمک آن تعداد زیادی از مشتریان Uber یا Lyft را بدست آورد.

ID Buzz همراه با صندلی‌هایی ارائه می شود که صفحه نمایشی در جلو دارد و سرنشینان به راحتی می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند. برای مشتریان آمریکایی، ID Buzz در سال ۲۰۲۴ وارد بازار می‌شود. ID Buzz آمریکایی یک ون خانوادگی سنتی‌ است که برای چهار مسافر در عقب جای دارد. دو صندلی عقب رو به جلو هستند در حالی که دو صندلی دیگر رو به عقب خودرو هستند.

اولین بار در اواسط سال ۲۰۱۷ بود که فولکس‌واگن تولید ID. Buzz را تائید کرد. هنوز مشخصات فنی این خودرو تعیین نشده، اما انتظار می‌رود برد حدود ۵۵۰ کیلومتری داشته و با باتری‌های ۴۸ و ۱۱۱ کیلووات ساعتی عرضه شود. این Buzz به سبک ون بار به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا از یک سازمان عظیم جهانی که برای تحویل بسته‌های کوچک ساخته شده است، یک ماشین الکتریکی خریداری کنند.

VW همچنین به شدت در حال کار بر روی فناوری رانندگی خودکار است که قصد دارد تحویل بسته را به صورت خودکار انجام دهد. آینده ID منحصر به فرد Buzz EV درخشان به نظر می‌رسد و ما منتظر هستیم تا خیلی زود این ون الهام گرفته از ماشین را در جاده ببینیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها