کد خبر : 65695

اولین تیزر مرسدس بنز سیتان منتشر شد

اولین تیزر مرسدس بنز سیتان منتشر شد

به نظر می‌رسد مرسدس بنز انتظارات را برآورده می‌کند و نسل جدید Citan را در حدود یک ماه دیگر رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، این خودروساز مستقر در اشتوتگارت به تازگی تصویر تیزر جدیدی را با این خودروی سبک تجاری منتشر کرده است و سرانجام بدون استتار، شکل‌های خود را نشان می‌دهد.

قرار است ۲۵ آگوست اولین نمونه از این خودرو خاص رونمایی شود، اما بگذارید ببینیم که ما تاکنون در مورد این مدل چه چیزی می‌دانیم. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، مرسدس Citan را در دو نسخه  یکی با قدرت احتراق و دیگری با سیستم انتقال قدرت کاملاً الکتریکی به بازار عرضه می‌کند.

این خودروساز وعده ابعاد جمع و جور خارجی و فضای بار سخاوتمندانه‌ای را می‌دهد که باید LCV را به یک پیشنهاد بسیار متنوع در بازار تبدیل کند. مرسدس به دلیل اندازه جمع و جور و در‌های کشویی بازشو در هر دو طرف، کاربرد‌های اصلی سیتان جدید را یک ون تحویل شهری می‌داند.

نسخه سواری سیتان با ارائه عملکرد و تنوع بالا به این مجموعه می‌پیوندد. مشابه کاری که رنو با کانگو و اکسپرس جدید انجام داد، مرسدس دامنه کوچک LCV خود را به دو سری مدل تفکیک می‌کند. سیتان یک ون مقرون به صرفه‌تر برای مشتریان تجاری و شرکت‌های کوچک خواهد بود، در حالی که T-Class کمی لوکس‌تر خواهد بود و متناسب با نیاز‌های خانواده‌ها در عین حال یک همراه مناسب برای علاقه‌مندان به اوقات فراغت فعال خواهد بود.

اولین شخصی که از خانواده کاملاً نوسازی شده LCV مرسدس رونمایی خواهد شد، سیتان است و انتظار داریم که همراه با مدل کاملاً برقی eCitan به بازار عرضه شود. در حقیقت، رنو کانگو و اکسپرس را با هم معرفی کرد تا سازنده آلمانی بتواند استراتژی مشابهی را دنبال کند و از سیتان همراه با کلاس T در حدود یک ماه دیگر رونمایی کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها