کد خبر : 65659

تیونینگ جدید برابوس روی مرسدس بنز GLE

تیونینگ جدید برابوس روی مرسدس بنز GLE

برابوس ۸۰۰ یک مرسدس GLE کوپه است که برای تولید ۷۸۹ اسب بخار به روز شده است.

 به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بارابوس  ۸۰۰ خودرویی آلمانی برگرفته از مرسدس-AMG GLE ۶۳ S ۴Matic + کوپه است. این خودرو با تقویت قدرتی بیشتر نسبت به کراس اوور این کارخانه خودروسازی ارائه می‌شود.

بارابوس ۸۰۰ دارای ۷۸۹ اسب بخار قدرت (۵۸۸ کیلووات یا ۸۰۰ متر اسب) و ۷۳۷ پوند فوت (۱۰۰۰ نیوتن متر) گشتاور است در مقایسه با نسخه قبلی که ۶۰۳ اسب بخار (۴۵۰ کیلووات) و ۶۲۷ پوند فوت (۸۵۰ نیوتن متر) گشتاور دارد.

قدرت اضافی باعث می‌شود تا مدل تنظیم شده توسط بارابوس در ۳.۴ ثانیه ۶۲ مایل در ساعت (۱۰۰ کیلومتر در ساعت) و حداکثر سرعت ۱۷۴ مایل در ساعت (۲۸۰ کیلومتر در ساعت) داشته باشد. این پیشرفت بزرگی نسبت به وسیله نقلیه دیگر نیست که در ۳.۷ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) می‌رسد و حداکثر سرعت الکترونیکی آن ۱۷۴ مایل در ساعت (۲۸۰ کیلومتر در ساعت) است.

برای تولید سرعت ‌بسیار بیشتر، بارابوس توربو‌هایی با واحد کمپرسور بزرگتر و یاتاقان‌های محوری تقویت شده نصب می‌کند. آن‌ها تا ۲۳.۲ psi (۱.۶ بار) تقویت می‌کنند. همچنین یک تنظیم موتور اصلاح شده وجود دارد. خریداران همچنین می‌توانند اگزوز فولاد ضد زنگ این شرکت را با فلپ اگزوز کنترل شده و چهار لوله تیتانیوم / کربن انتخاب کنند. یک ماژول کنترل اصلاح شده برای سیستم تعلیق هوا GLE کوپه را ۰.۹۸۴۳ اینچ (۲۵ میلی متر) کاهش می‌دهد.

بارابوس با نصب یک کیت بدنه تهاجمی بر روی GLE ۶۳ تحول را به پایان می‌رساند. قطعات دارای فیبر کربن هستند و مشتریان می‌توانند ظاهر براق یا مات را برای قطعات انتخاب کنند. این به روزرسانی‌ها شامل دهانه‌های بازبینی شده در فاشیا و جلوپنجره جدید است. در قسمت پشتی، یک اسپویلر سه تکه و یک دیفیوزر تهاجمی وجود دارد.

در صورت تمایل مشتری، بارابوس می‌تواند فضای داخلی را با چرم مرغوب و آلکانتارا اصلاح کند. این شرکت همچنین می‌تواند روکش‌های مختلفی مانند چوب و کربن را در خود جای دهد. اگر نمی‌خواهید برای به دست آوردن یک بارابوس ۸۰۰، تمام مراحل به روزرسانی را طی کنید، این شرکت تنظیم موتور PowerXtra B۴۰ - ۷۰۰ را برای GLE ۶۳ ارائه می‌دهد که باعث افزایش خروجی  ۸۷ اسب بخار (۶۴.۷ کیلووات) در مجموع ۶۹۰ می‌شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها