کد خبر : 65565

آوالون 2021 پرچم دار سدان های تویوتا

آوالون 2021 پرچم دار سدان های تویوتا

آوالون ۲۰۲۱ به عنوان پرچمدار سدان تویوتا، ضمن جذابیت زیاد با طیف گسترده‌ای از تریم‌ها طراحی شده است. این خودرو در 2 تریم XLE استاندارد یا Limited برای کسانی که می‌خواهند راحت رانندگی کنند، عرضه می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، XLE استاندارد یا Limited با قدرت V-۶، سواری نرم و کابین جاداری را فراهم می‌کند.

اگر به دنبال کمی هیجان بیشتر هستید، مدل اسپرت XSE یا مدل zestier TRD می‌تواند این امکان را فراهم کند. یک پیشرانه هیبریدی نیز در دسترس است که 69 کیلومتر بر ساعت در تست واقعی ارائه می‌دهد.

مهم نیست که کدام تریم را انتخاب می کنید، آوالون مجهز بوده و به طرز شگفت انگیزی مدرن است و فناوری استاندارد راهنمای رانندگی را به وفور ارائه می‌دهد. آوالون با وجود اینکه رقبای کمی دارد  اما یکی از بهترین نژاد‌ها است.

تویوتا آوالون 2021

امسال فقط چند تغییر برای سدان سایز بزرگ تویوتا در نظر گرفته شده است. سیستم محرک چهار چرخ به سال ۲۰۲۱ وارد خط آوالون می‌شود و در تریم‌های XLE و Limited نیز اختیاری است. تویوتا همچنین در تریم اسپرت XSE نسخه Nightshade Edition را معرفی می‌کند که تریم بیرونی مشکی و چرخ‌های ۱۹ اینچی مشکی را به آن اضافه می‌کند.

تویوتا آوالون 2021

مدل هیبریدی یک بسته باتری لیتیوم یونی جدید دریافت می‌کند که فضای کمتری را اشغال می‌کند و Android Auto سرانجام به لیست ویژگی‌های سرگرمی می‌پیوندد. با توجه به لیست سخاوتمندانه‌ای که از ویژگی‌های استاندارد آن ارائه شده است، تصور می‌کنیم که‌ سطح پایه XLE آوالون برای رضایت بخشیدن به طیف وسیعی از ویژگی های جدید ملحق می شود. 

تویوتا آوالون 2021

XLE با ویژگی‌های خارجی مانند آینه‌های جانبی قابل تنظیم برای گرم شدن هوا و چراغ‌های جلو همراه است. همه سدان‌های آوالون با ویژگی‌های فنی مانند Apple CarPlay، Android Auto و رادیو ماهواره‌ای SiriusXM و همچنین امکانات کمکی راننده مانند نظارت بر نقاط کور و کروز کنترل تطبیقی ​​ارائه می‌شوند.

تویوتا آوالون 2021

تویوتا آوالون از بین دو پیشرانه یکی از گزینه‌های خرید را به خریداران ارائه می‌دهد، یکی بنزین که به طور انحصاری گاز می‌خورد و دیگری که از یک تنظیم هیبریدی کم مصرف استفاده می‌کند. ۳.۵ لیتری V-۶ که ۳۰۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۷ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند استاندارد است. یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیرو را به چرخ‌های جلو می‌فرستد.

مدل‌های XLE و Limited پیشرانه چهار چرخ اختیاری را ارائه می‌دهند، اما این مدل‌ها با یک موتور چهار سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت ۲۰۲ اسب بخار ارائه می‌شوند. طبق آزمایش ها، V-۶ در ۶.۰ ثانیه سرعت آوالون را طی می‌کند.

تویوتا آوالون 2021

 نمونه هیبریدی با یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر و دو موتور الکتریکی ارائه می‌شود. این تنظیم خروجی خالص ۲۱۵ اسب بخار را فراهم می‌کند و با یک گیربکس اتوماتیک متغیر مداوم (CVT) همراه است که چرخ‌های جلو را حرکت می دهد. بسیاری از خریداران که به دنبال اتومبیل‌های بزرگی مانند آوالون هستند، اولویت راحتی را دارند و سدان بزرگ تویوتا در این زمینه ناامید کننده نیست.

وقتی صحبت از ظاهر کلی کابین می‌شود، آوالون فعلی نسبت به مدل‌های نسل‌های قبلی یک قدم بالاتر است. پلاستیک‌های استفاده شده در کل کابین به خوبی طراحی شده اند و صندلی عقب فضای زیادی را برای کشش پا‌های مسافران بلند قد فراهم می‌کند. علاوه بر این، یک صندوق عقب وجود دارد و فضای بار آن ۱۶ فوت مکعب است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها