کد خبر : 65434

ماموریت ویژه پورشه برای ساخت ابرخودروی 911 GT1

ماموریت ویژه پورشه برای ساخت ابرخودروی 911 GT1

دامنه رانندگی خودرو ورزشی پورشه اکنون بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است. این شرکت مستقر در اشتوتگارت دارای چند پیشنهاد ساخت خودرو مبتنی بر هاردکور ۹۱۱ و ۷۱۸ است که جایگاهی خاص را بین خودروسازان جهان به دست می آورد، با این حال این خودروساز هنوز فاقد یک مدل گل سرسبد واقعی در بین خودروهایش است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اگر بخواهیم گزارش جدیدی را ارائه دهیم، این است که به نظر می رسد به زودی پورشه قصد دارد با یک حرکت غافلگیرکننده طراحی خودروهایش را تغییر دهد. سخنگوی پورشه در ایالات متحده می‌گوید یک جانشین هایپراسپرت مدرن GT۱ از قبل در دست توسعه است و این برند قبلاً مبالغی را از خریداران دریافت کرده است.

 قرار است یک اتومبیل ویژه پورشه GT۱ موتور وسط وجود داشته باشد که جای Carrera GT،  ۹۱۸ و اکنون GT۱ جدید را بگیرد. قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، بگذارید ذکر کنیم که هیچ چیز از این موارد در این مرحله تأیید نمی‌شود. اگر به هر حال شایعات درست باشد، بسیار جالب خواهد بود که ببینید آیا پورشه از جدیدترین نسل ۹۱۱ به عنوان پایه‌ای برای هایپرکار جدید استفاده خواهد کرد یا به جای آن از یک اتومبیل مسابقه‌ای از بخش اتومبیلرانی خود استفاده خواهد کرد.

برای یادآوری، در دسامبر سال گذشته، پورشه اتومبیل مسابقه‌ای به نام LMDh را برای مسابقات قهرمانی جهانی استقامت (WEC) رونمایی کرد و حدس زده شد که هایپرکار جدید جاده‌ای می‌تواند بر اساس این دستگاه ساخته شود. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها