کد خبر : 65336

تبدیل پورشه 911 به یک آفرود واقعی

تبدیل پورشه 911 به یک آفرود واقعی

Marsien، یک ابرخودروی آفرودی و مبتنی بر نسل پورشه ۹۱۱ توربو اس است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خودروساز جدیدی به نام مارک فیلیپ گمبالا (Marc Philipp Gemballa) اولین تصاویر از ساخته خود، Marsien را منتشر کرده است. این یک ابرخودروی آفرودی و مبتنی بر نسل پورشه ۹۱۱ توربو اس است.

فقط ۴۰ دستگاه از این خودرو ساخته می‌شود و هزینه تغییرات حدود ۵۸۳ هزار دلار است. گمبالا قبلاً به عنوان یکی از عجیب‌ترین تیونر‌ها پورشه در آلمان در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ شناخته می‌شد  و هنگامی که بنیانگذار Uwe گمبالا در آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۰ به قتل رسید، بدنام شد.

گرچه گمبالا اصلی بعداً فروخته شد و هنوز هم وجود دارد، اما شرکت جدیدی بوجود آمده است که توسط پسر Uwe، مارک فیلیپ گمبالا (و به نام او) هدایت می‌شود. این ابرخودروی آفرود که برای استفاده در صحرا طراحی شده، قرار است اولین محصول مارک فیلیپ گمبالا باشد.

Marsien

این موتور کاملاً الهام گرفته از پورشه ۹۵۹ است که در سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۶ وارد رالی پاریس-داکار شد و Marsien نامیده می‌شود. شبیه کلمه "مریخ" در فرانسه است.

Marsien بر اساس ۹۱۱ Turbo S نسل ۹۹۲ فعلی، دارای موضع بلندتر و عضلانی‌تر با دریچه‌های بزرگ و یک بال بزرگ عقب است که به کناره‌های ماشین می‌پیچد. این بدنه جدید است و از الیاف کربن ساخته شده است و این شرکت می‌گوید اگر کسی بخواهد مواد را به رخ بکشد، سفارش این رنگ آمیزی غیر ممکن خواهد بود.  آیرودینامیک خودرو توسط KLK (شرکتی که به طور منظم با تیم‌های مسابقه کار می‌کند)، بهینه شده است.

Marsien

نیرو از یک نسخه تنظیم شده از موتور فلت شش قدرتمند Turbo S حاصل می‌شود، کاری که توسط یکی دیگر از معروف‌های مشهور آلمانی ۹۱۱، RUF انجام شده است. دو نسخه ارائه می‌شود، نسخه کم قدرت دارای ۷۴۰ اسب بخار قدرت و ۶۸۵ پوند فوت گشتاور و نسخه بزرگتر اوج قدرت را به ۸۱۸ اسب بخار می‌رساند. یک فیلتر هوا به روز شده که برای رانندگی در شرایط بیابانی غبارآلود و سیستم اگزوز آکراپوویچ طراحی شده است، استاندارد خواهد بود.

Marsien

مانند GT۳ جدید، Marsien دارای تعلیق جلو کنترل به جای پایه‌های معمولی ۹۱۱ است. علاوه بر دامپر‌های تطبیقی ​​، سیستم تنظیم ارتفاع سواری نیز از طریق بالابر هیدرولیکی وجود دارد که ادعا می‌کند می‌تواند فاصله زمین را از استاندارد ۴.۷ اینچ به ۹.۸ اینچ افزایش دهد.

Marsien

ماشین‌ها با دو مجموعه چرخ آلومینیومی جعلی عرضه می‌شوند، یکی مجهز به لاستیک جاده ای و دیگری با لاستیک تمام زمین؛ یک بسته غیر جاده‌ای اختیاری، میراگر‌های مشخصات رالی و ارتفاع تعلیق حتی بیشتر (اما ثابت) را به همراه خواهد داشت.

 

Marsien

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها