کد خبر : 65288

Teorema الهام از مرسدس - می باخ به زبان ایتالیایی

Teorema الهام از مرسدس - می باخ به زبان ایتالیایی

Teorema یک کانسپت الکتریکی کاملاً سبک و با کشش ۵۴۰۰ میلی متر (۲۱۲.۵ اینچ) که تقریباً به آخرین کلاس Mercedes-Maybach می‌رسد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خانه طراحی اتومبیل مشهور ایتالیایی پینین‌فارینا (Pininfarina) به دلیل طراحی زیباترین اتومبیل‌های جهان، شناخته شده است. این خانه خودروهایی از جمله مدل‌های کلاسیک مانند فراری ۲۵۰ GT SWB و پژو ۵۰۴ و همچنین خودروهای مدرن مانند آلفارومئو بررا و باتیستا را طراحی کرده است.

اکنون این تیم با استعداد با نگاه به آینده و مجهز به آخرین فن آوری، اتومبیل مفهومی وحشی را که منحصراً با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ساخته شده، طراحی کرده است.

Teorema، یک کانسپت الکتریکی کاملاً سبک و با کشش ۵۴۰۰ میلی متر (۲۱۲.۵ اینچ) که تقریباً به آخرین کلاس Mercedes-Maybach می‌رسد. فقط ۱۴۰۰ میلی متر (۵۵ اینچ) ارتفاع دارد و با بهره گیری از تونل باد پینین‌فارینا برای به حداکثر رساندن بازده آیرودینامیکی طراحی شده است. مجاری بزرگ هوا، در طرفین هوا را از جلو به عقب هدایت می‌کنند تا جریان هوا را بهبود بخشیده و در نتیجه دامنه EV را افزایش دهند.

ماهیندرا

به نظر می‌رسد که فضای بیرونی به اندازه کافی چشمگیر نباشد، کابین با آرایش ۱ + ۲ + ۲ دارای یک طرح نشیمن غیرمعمول است.  Teorema به عنوان یک مفهوم کاملاً مستقل الکتریکی پیش بینی شده است که به مهندسان اجازه می‌دهد صندلی ها را به جلو فشار دهند. پینین فارینا می‌گوید یک حالت درایو و یک حالت استراحت وجود دارد که فضای داخلی را در یک فضای اجتماعی که افراد می‌توانند در آن حرکت کنند تغییر شکل می‌دهد.

ماهیندرا، مالک

مشخصات فنی ماشین مفهومی ارائه نشده است، اما می‌دانیم که Teorema بر اساس یک شاسی نورد ساخته شده توسط شرکت خودروسازی Benteler به طور انحصاری برای خودرو‌های برقی ساخته شده است. صندلی‌های زیبا در این کانسپت به دلیل همکاری مشترک با سازنده مبلمان Poltrona Frau است که به صورت تاشو و نیمکت در آمده است.

ماهیندرا، مالک

ناگفته نماند که پینین‌فارینا برنامه‌ای برای تولید Teorema ندارد، زیرا فقط به عنوان یک نمایشگر ایجاد شده است. این شرکت می‌گوید مفهوم غیر متعارف آن  در هفته‌های آینده به نمایش در خواهد آمد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها