کد خبر : 65237

جنسیس G90 زنگ خطری برای مرسدس بنز S کلاس

جنسیس G90 زنگ خطری برای مرسدس بنز S کلاس

جنسیس G۹۰ اواخر امسال راهی بازار خودرو در کشور کره جنوبی خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کشور آلمان به همراه سوئیس و انگلیس یکی از اولین کشور‌هایی هستند که اواخر این تابستان نمایندگی Genesis را دریافت می‌کنند.

دویچلند سرزمین سه خودروساز بزرگ لوکس با شهرت جهانی است که انواع خودرو‌ها را با بکارگیری مدرن‌ترین تجهیزات در کارخانه‌های مجهز خود تولید می‌کنند و در اختیار مشتریان جهانی قرار می‌دهند.

شرکت خودروسازی جنسیس

آیا برند کره جنوبی می‌تواند در بازی تولید اتومبیل های به روز، مرسدس بنز ، بی ام و و آئودی را شکست دهد؟ آخرین تصاویر افشا شده در چند ماه گذشته نشان می‌دهد که این خودروساز کره‌ای جدی است تا با یک رقیب مناسب برای کلاس S، سری ۷ و A۸ ظاهر شود و خودروی جدید خود را با استفاده از به روزترین فناوری‌ها تولید و در اواخر امسال روانه بازار کند.

خودروی مدرن

به نقل از motor1، طبق اطلاعات منتشر شده محصول جدید شرکت خودروسازی جنسیس یک سدان بزرگ، شیک و راحت است که در اروپا توسعه یافته است. البته خیلی زود است که ببینیم چه چیزی توسط این کمپانی کره‌ای تولید شده است چون که اطلاعات زیادی درباره ویژگی‌ها و آپشن‌های این خودروی لوکس در اختیار نیست، نمی‌شود به همین راحتی در مورد آن قضاوت کرد.

 سدان لوکس و جذاب جنسیس

حتی ممکن است که تصاویر منتشر شده در بستر اینترنت یک تصویر ۱۰۰ درصدی دقیق از G۹۰ جدید نباشد، اما به گمان بسیاری از کارشناسان حوزه خودرو بسیار نزدیک به ظاهر محصول نهایی است. شناخته شده‌ترین ویژگی طراحی نسل بعدی G۹۰ احتمالاً مجموعه چراغ‌های جلو دوگانه LED است.

برخی از ویژگی های سدان لوکس  جنسیس

متخصصان شرکت جنسیس یک مشبک عظیم رادیاتور را کنار هم قرار داده اند که بالای یک سپر با شکل زیبا و دارای تزئینات کروم و یک پنجره جلو پنجره تحتانی است که آن هم بین دو لبه سپر قرار دارد. فاصله محوری بین چرخ‌های شنی با طراحی Y شکل ظاهری کاملاً زیبا به سدان داده است.

نسل بعدی جنسیس G ۹۰

طبق گزارشات اخیر، تنفس طبیعی V۸، پنج لیتری می‌تواند برای نسل بعدی G۹۰ بازنشسته شود و بنابراین احتمال دارد سدان لوکس را بدون گزینه V۸ در هنگام رونمایی ببینیم. همچنین آمارها نشان می دهد که یک پیشرانه ۳.۵ لیتری V۶ توئین توربو با قدرت ۳۸۰ اسب بخار (۲۸۳ کیلووات) و ۳۹۱ پوند فوت (۵۳۰ نیوتن متر) به عنوان پرچمدار پیشرانه این مدل عمل خواهد کرد.

جنسیس G ۹۰

برای دیدن طراحی نهایی G۹۰ جدید لازم نیست خیلی منتظر بمانیم. پیش بینی می‌شود جنسیس پیش از پایان سال این سدان کاملاً نو را در کره جنوبی به بازار عرضه کند. بازار‌های جهانی خودرو بایدکمی منتظر بمانند تا این شرکت کره‌ای اقبال مشتریان را در بازار کشور خودش رصد کند و بعد از موفقیت احتمالی این سدان شگفت انگیز را راهی رقابت جذاب خودرو‌های مدرن و آخرین سیستم در دنیا کند.

در ادامه چند تا تصویر از این خودرو را مشاهده می کنید:

سدان جنسیس

سدان پیشرفته جنسیس

Genesis

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها