کد خبر : 65203

هاوال چیتو | سبک جدید کراس اوورهای چینی

هاوال چیتو | سبک جدید کراس اوورهای چینی

چیتو در داستان های کهن چین به مفهوم خرگوش قرمز و نام اسب قدرتمند یکی از جنگ سالاران این کشور بوده است.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، امروز سراغ نسخه اسپرت و گرانتر همین پلتفرم می رویم که با نام چیتو شناسایی می شود.

آنطور که نقل شده؛ تمام موهای این اسب قرمز بوده و براحتی در مسیرهای سخت حرکت و با پرش های بلند خود از روی خندق های عظیم همه را شگفت زده می کرد.

چیتو در بازار چین بین 17 تا 19 هزار دلار قیمت دارد.

ابعاد

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4470 میلیمتر در طول، 1898 میلیمتر در عرض و 1625 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2700 میلیمتر است. همانطور که مشاهده می کنید این اعداد اختلاف چند میلیمتری با یکدیگر دارند.

عناصر قرمز رنگ در تزئینات اسپرت بدنه نیز با ویژگی های مفهوم نام چیتو کاملا هماهنگ شده است.

 
 

پیشرانه

برای پیشرانه از نمونه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو با 184 اسب بخار خروجی و گشتاور 275 نیوتن متر استفاده شده است. خودرو طی 7.7 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد.

در بخش جعبه دنده از نمونه 7 سرعته دی سی تی برای تمامی تریم ها استفاده شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ های آلومینیومی در حالت استاندارد 18 اینچی ارائه می شوند.

 
 

کابین  و ایمنی

از امکانات این فضا می توان به سیستم تهویه اتوماتیک با دسترسی اختصاصی تنظیمات، استارت دکمه ای، نمایشگر هداپ، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، بلوتوث، پورت یو اس بی، استراحتگاه دست هر دو ردیف، تنظیم الکتریکی صندلی ها با حافظه، پاور ویندوز، اسکای روف الکتریکی، آینه های برقی مجهز به گرمکن و جمع شونده خودکار، برف پاک کن عقب، سنسور باران و ... اشاره کرد.

بخشی از این امکانات فقط به عنوان آپشن ارائه می شوند.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: کروز کنترل تطبیقی، ورود بدون کلید، رادار پارک جلو و عقب، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، سیستم پارک اتوماتیک، هدلایت اتوماتیک، ایربگ کامل، ایزوفیکس صندلی کودک و ... قابل اشاره هستند.

بخشی از این امکانات فقط به عنوان آپشن ارائه می شوند.

 
 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها