کد خبر : 6506

آیا این خودرو جانشین لامبورگینی اونتادور می شود؟

آیا این خودرو جانشین لامبورگینی اونتادور می شود؟

شایعه ای جدید به معرفی خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور در سال 2020 اشاره می کند. این خودرو به موتور 12 سیلندر و سیستم هیبریدی مجهز می شود.

به گزارش خودروتک، چند سالی از ورود لامبورگینی اونتادور به بازار می گذرد و این کمپانی هنوز خودروی جایگزین آن را در معرض دید عموم قرار نداده است. بر اساس اطلاعات جدید، این خودرو سال 2020 به صورت رسمی معرفی می شود.

لامبورگینی در گذشته اعلام کرده بود خودروی جایگزین اونتادور به موتور 12 سیلندر تنفس طبیعی و سیستم هیبریدی مجهز می شود (خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور پلاگین هیبریدی می شود). در حال حاضر لامبورگینی در رابطه با سیستم هیبریدی مورد استفاده در این خودرو تصمیم قطعی نگرفته است.

یکی از مهندسان لامبورگینی در مصاحبه با وب‌سایت Autocar اعلام کرده است: در رابطه با این خودرو صحبت های زیادی صورت گرفته است. در رابطه با برد این محصول در حالت الکتریکی اختلاف نظر وجود دارد. این خودرو در حالت تمام برقی حداقل 20 کیلومتر و حداکثر 50 کیلومتر راننده را همراهی می کند.

انتظار می رود لامبورگینی یک موتور برقی برای محور جلوی این خودرو در نظر بگیرد و همچنین قدرت تولیدی موتور 12 سیلندر آن به چرخ های عقب منتقل شود. در صورتی که لامبورگینی خواهان ترکیب قدرت این دو موتور و همچنین انتقال آن به چرخ های این خودرو باشد، باید فرآیند پیچیده ای را پشت سر بگذارد.

خودروی جایگزین لامبورگینی اونتادور

در حالی که لامبورگینی از فیبر کربن در تولید خودروهای خود استفاده می کند، استفاده از موتور برقی باعث افزایش وزن خودروی جایگزین اونتادور می شود. به نظر می رسد این خودرو در مقایسه با اونتادور تا 200 کیلوگرم وزن بیشتری داشته باشد.

موتورهای مورد استفاده در نسل جدید لامبورگینی اونتادور سال آینده به نمایش گذاشته می شود. این سیستم قدرت یک هایپرکار تولید محدود با کدنام LB48H را تامین می کند. گفته می شود این موتور 12 سیلندر تنفس طبیعی قادر به تولید 838 اسب بخار قدرت است.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها