کد خبر : 64994

نسخه جدید فولکس واگن گلف R

نسخه جدید فولکس واگن گلف R

فولکس واگن گلف R برای سال ۲۰۲۱ بازگشته است که اکنون فضای صندوق عقب بیشتری نسبت به هاچ بک موجود دارد، اما با امکاناتی یکسان ارائه می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، آخرین مورد اضافه شده به این خودرو، موتور توربوی ۳۱۶ اسب بخار، ۳۰۹ پوند فوت گشتاور ۲.۰ لیتری است که با یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه ارائه خواهد شد، همچنین دارای سیستم چهار چرخ متحرک و بردار گشتاور ۴Motion است. 

فولکس واگن زمان ۰- 100 کیلومتر در ساعت ۴.۹ ثانیه ( فقط ۰.۲ ثانیه کمتر از هاچ بک) ارائه می دهد و حداکثر سرعت محدود 249 کیلومتر  در ساعت است.

همانند سایر مدل‌های R ، گلف دارای بدنه پایین‌تر و کنترل شاسی تطبیقی ​​به صورت استاندارد است و مشخصاً با یک تغییر بر عملکرد مشخص شده است که چرخ‌های آلیاژ ۱۸ اینچ، کولیس‌های ترمز آبی، آینه‌های نقره‌ای متضاد و دیفیوزر برجسته عقب که یک اگزوز چهار خروجی را در خود جای داده است.

اولین حضور رسمی فولکس واگن گلف R با 316 اسب بخار قدرت

مشتریان همچنین می‌توانند بسته عملکرد R را انتخاب کنند، که حداکثر سرعت را به 268 کیلومتر  در ساعت افزایش می‌دهد و چرخ‌های ۱۹ اینچی و دو حالت رانندگی اضافی را به آن اضافه می‌کند (که به طور خاص برای دور‌های سریع Nürburgring تنظیم شده است).

فضای صندوق عقب با استاندارد Golf Estate برابر با ۶۱۱ لیتر یا ۱۶۴۲ لیتر با صندلی‌های عقب تا شده ارائه می شود.  به منظور تجربه آستانه لذت در رانندگی، فولکس واگن گلف R در بازار‌های آمریکا و کانادا با جعبه دنده ۶ سرعته دستی به صورت استاندارد عرضه می‌شوند. جعبه دنده ۷ سرعته DSG دوکلاچه نیز به صورت آپشن قابل سفارش است، اما در بازار اروپا گلف R تنها با این جعبه دنده عرضه خواهد شد. فارغ از جعبه دنده انتخابی، انتقال قدرت در فولکس واگن گلف R به تمامی چرخ‌ها صورت می‌گیرد.

اولین حضور رسمی فولکس واگن گلف R با 316 اسب بخار قدرت

 برای خودروی نسل دوم یک میله یدک کش اختیاری در نظر گرفته شده است که می‌تواند برای کشیدن حداکثر بار تریلر ترمز ۱۹۰۰ کیلوگرم استفاده شود. فولکس واگن گلف R مدل ۲۰۲۲ از اواخر سال آینده میلادی به بازار آمریکا عرضه خواهد شد. تاکنون قیمت این خودرو مشخص نشده است، اما با توجه به قیمت ۴۰٫۳۹۵ مدل ۲۰۱۹ این خودرو، باید قیمت پایه‌ای بیش‌تر از این مقدار و یا نزدیک به آن را انتظار داشته باشیم.

اولین حضور رسمی فولکس واگن گلف R با 316 اسب بخار قدرت

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها