کد خبر : 64863

لندروور دیسکاوری 2021 | کابوس همیشگی جیپ

لندروور دیسکاوری 2021 | کابوس همیشگی جیپ

اگر یک جیپ برای آفرود نیاز دارید، لندرور دیسکاوری ۲۰۲۱ را در نظر بگیرید.این خودرو یک فضای بسیار مجلل با قابلیت آفرود چشمگیر برایتان فراهم می‌کند. با داشتن اتاقی برای هفت نفر در داخل، کابینی شیک و سه ردیف را برایتان قراهم می کند، دیسکاوری یک ردیف بیشتر از گراند چروکی ارائه می‌دهد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، این خودرو آفرودی اکنون به یک موتور توربوشارژ مجهز شده است (چهار سیلندر ۲۹۶ اسب بخاری و شش سیلندر ۳۵۵ اسب بخار، هر دو توربو شارژ) و همه مدل‌های دیسکاوری با تعلیق بادی قابل تنظیم و پیشرانه چهار چرخ استاندارد ارائه می‌شوند.

دیسکاوری یکی از محصولات قدیمی و شناخته‎ شده در سبد لندرور است که از سال ۱۹۸۹ تولید می‌شود.

این خودرو بعد از دیفندر و رنجرور، سومین مدل تجاری شرکت سازنده بود و به موفقیتی چشم‌گیر دست یافت. هدف از تولید دیسکاوری، ساخت یک شاسی‌بلند خانوادگی با توانایی‌های عالی برای انواع مصارف عمومی و طبیعت‌گردی بوده است.

لندرور دیسکاوری ۲۰۲۱؛ خودرویی ساده و مجلل برای آفرودسواران

اکنون در این خودرو آفرودی حالتی وجود دارد که می تواند به راحتی در آب حرکت کند که این امکان را در پورشه کاین یا ولوو XC۹۰ دیده بودیم. لندرور برای سال ۲۰۲۱ تازه سازی نسبتاً کاملی را در اختیار دیسکاوری قرار داده است که شامل دو موتور توربوشارژر جدید است، همچنین یک سیستم سرگرمی جدید Pivi Pro با صفحه نمایش ۱۱.۴ اینچی ارائه می دهد.

لندرور دیسکاوری ۲۰۲۱؛ خودرویی ساده و مجلل برای آفرودسواران

جلوپنجره جدید، عناصر روشنایی بیرونی دستکاری شده و طراحی‌های جدید چرخ به روزرسانی بصری به دیسکاوری می‌بخشد و یک مدل جدید R-Dynamic  به آن اضافه می شود. لندرور با افزودن بالشتک اضافی به صندلی‌های ردیف دوم، راحتی صندلی عقب را بهبود بخشیده است. یک نمایشگر دیجیتال ۱۲.۳ اینچی جدید و یک صفحه نمایش تمام رنگی برای جلو وجود دارد. همه مدل‌های دیسکاوری اکنون با سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم به صورت استاندارد عرضه می‌شوند.

لندرور دیسکاوری ۲۰۲۱؛ خودرویی ساده و مجلل برای آفرودسواران

مدل میان رده R-Dynamic بهترین کیفیت را در مجموعه دیسکاوری ارائه می‌دهد، زیرا به آن مه شکن، چراغ عقب LED، تریم داخلی آلومینیوم و سپر‌های جلو و عقب با سبک منحصر به فرد افزوده است. مدل‌های پایه S و  دینامیک R به صورت استاندارد با موتور توربو چهار ارائه می‌شوند، اما R-Dynamic را می‌توان با موتور شش سیلندر خطی قوی‌تر با قیمت ۵۵۵۰ دلار انتخاب کرد.‌ 

لندرور دیسکاوری ۲۰۲۱؛ خودرویی ساده و مجلل برای آفرودسواران

تمام مدل‌های دیسکاوری به صورت استاندارد با سیستم تمام چرخی مجهز هستند، اما خریداران می‌توانند از بین ۲.۰ لیتری چهار سیلندر ۲۹۶ اسب بخاری توربو یا ۳.۰ لیتری خطی شش توربوشارژ ۳۵۵ اسب بخار یکی را انتخاب کنند، مدل دوم دارای یک سیستم هیبریدی ۴۸ ولت است. 

دیسکاوری هرگز به شما اجازه نمی‌دهد فراموش کنید که در حال رانندگی با یک شاسی بلند بزرگ هستید. به طور کلی کیفیت سواری کاملاً مناسب است و حتی با دست انداز‌های سخت نیز به راحتی کنار می‌آید. مواد داخلی دیسکاوری بسیار مجلل بوده و طراحی آن به شکلی متناسب است.

لندرور دیسکاوری ۲۰۲۱؛ خودرویی ساده و مجلل برای آفرودسواران

ویژگی‌های لوکس در کل کابین به وفور یافت می‌شود و فقط با بالا رفتن از تریم‌های گران قیمت، سطح راحتی بیشتر می‌شود. صندلی‌های چرمی قابل تنظیم و گرم شده چرمی با عملکرد ماساژ اختیاری برای راننده و سرنشین صندلی جلو پشتیبانی خوب و بالشتک حتی بهتری را ارائه می‌دهند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها