کد خبر : 64695

به روزرسانی جذاب برای مرسدس بنز G کلاس

به روزرسانی جذاب برای مرسدس بنز G کلاس

مرسدس بنز G کلاس ۲۰۲۱ فقط یک SUV گران قیمت نیست که توسط افراد ثروتمند و مشهور خریداری شود، بلکه یک خودرو آفرودی غیرقابل انکار است و شهرت نام آن قابل توجه نیست.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مطمئناً، قیمت بالای کلاس G به این معنی است که فقط برای یک سری افراد در دسترس است، اما هر کسی می‌تواند از طرح بلند و مربعی که برای چندین دهه استفاده شده است، استقبال کند.

در حالی که مرسدس در طراحی مجدد اخیر خود، ظاهر بیرونی Geländewagen را با دقت تکامل بخشید، این شرکت با تعلیق جلو مستقل پیچیده‌تر، امکانات جاده ای را بسیار بهبود بخشید. اندازه بزرگتر آن نیز نسبت به نمونه‌های قبلی جادارتر شده و سبک و مواد داخل آن اکنون متناسب با خودروهای لوکس است.

گفتنی است G-wagen بدون یک بدنه محکم، فاصله مناسب از زمین و سه دیفرانسیل قفل شده کامل نخواهد بود. نیروگاه هر چهار چرخ یک پیشرانه قدرتمند توئین توربو ۴۱۶ اسب بخاری V-۸ دارد که با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک جفت می‌شود. کسانی که تجربه رانندگی سریع و  و البته گرانتری دارند، از مرسدس-AMG G۶۳ با قدرت ۵۷۷ اسب بخار استقبال می‌کنند، اما فکر می‌کنیم کلاس G ۲۰۲۱ انتخاب کلاسیک تری است.

تغییرات مکعب مرسدس بنز برای سال 2021/ آفرود با کت و شلوار 577 اسب بخاری

خبر مهم برای کلاس G مرسدس بنز ۲۰۲۱ این است که اکنون این خودرو بیش از هر زمان دیگری قابل تنظیم است. این به این دلیل است که برنامه G manufaktur این شرکت اکنون ۳۴ رنگ خارجی مختلف و ۵۴ روکش داخلی دارد. سایر بروزرسانی‌ها شامل یک پشت آمپری کاملاً دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و گزینه‌های تازه مانند چرخ‌های ۲۰ اینچی جدید و یک بسته ظاهری به نام Night Package Magno است.

هر کلاس G با مجموعه گسترده‌ای از امکانات گران قیمت عرضه خواهد شد. در نسخه گران تر امکاناتی تعبیه شده است که شامل بسته Exclusive Interior است که روکش‌های چرمی ناپا و تکه‌های تزئینی شگفت انگیز آن را اضافه می‌کند. بسته Seat Comfort شامل ماساژ صندلی‌های جلو  دارای  تهویه هواست و دامپر‌های تطبیقی ​​موجود امکان تنظیم کیفیت سواری را فراهم می‌کنند. تنها گزینه دیگری که می‌خواهیم انتخاب کنیم فرمان گرم است.

تغییرات مکعب مرسدس بنز برای سال 2021/ آفرود با کت و شلوار 577 اسب بخاری

مجهز به یک توربو V-۸ توئین توربو که ۴۱۶ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند، G۵۵۰ در خیابان همانقدر که در مسیر حرکت سریع است، با شتاب حرکت می کند. کسانی که G-wagen سریعتر می‌خواهند می‌توانند G۶۳ تنظیم شده AMG را انتخاب کنند که ۵۷۷ اسب و ۶۲۷ پوند فوت تولید می‌کند، اما هزینه شروع آن تقریبا ۲۵۰۰۰ دلار بیشتر است.

درایو تمام چرخ در G۵۵۰ استاندارد است و موتور آن از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک، قدرت می‌گیرد. مدل G۵۵۰، ۲۰۱۹ که آزمایش شده به لطف سیستم تعلیق جلو مستقل و مرکز ثقل پایین‌تر، در مقایسه با مدل خروجی رفتار‌های جاده‌ای بسیار بهبود یافته‌ای دارد.

تغییرات مکعب مرسدس بنز برای سال 2021/ آفرود با کت و شلوار 577 اسب بخاری

هنوز هم، فرمان G۵۵۰ دقیق‌تر از هر زمان دیگری احساس می‌شود و کیفیت سواری در همه سطوح به غیر از خردترین سطح تشکیل شده است. مرسدس همچنین هر کلاس G را به سه دیفرانسیل قفل و یک دنده کم برد مجهز می‌کند، این بدان معنی است که می‌تواند تقریباً روی هر زمینی رانده شود.

تغییرات مکعب مرسدس بنز برای سال 2021/ آفرود با کت و شلوار 577 اسب بخاری

فضای داخلی کاملاً به امکانات یک خودرو آفرود مجهز است و فضای داخلی کاملاً لوکسی دارد و فضای بیشتری نسبت به نسل قبلی برای افراد و بار‌ها فراهم می‌کند. از ویژگی‌های استاندارد می‌توان به پشت آمپری کاملاً دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، صندلی‌های جلو و عقب گرم شونده با روکش چرم، ستون فرمان با قابلیت تنظیم نیرو و کنترل سه بعدی آب و هوا اشاره کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها