کد خبر : 64650

پورشه کاین کوپه توربو نسخه GT مدل 2022 معرفی شد

پورشه کاین کوپه توربو نسخه GT مدل 2022 معرفی شد

پورشه کوپه کاین ۲۰۲۲ V-۸ مجهز به توربوشارژر با قیمت ۱۸۲ هزار و ۱۵۰ دلار سال آینده وارد ایالات متحده می‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کاین توربو GT جدید پورشه مجهز به یک موتور ارتقا یافته است که به گفته این خودروساز آلمانی، قدرتمندترین V-۸ است که تاکنون تولید کرده است. پورشه ادعا می کند این  V-۸ توربوشارژ دوقلو ۶۳۱ اسب بخار قدرت و ۶۲۶ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند و توربو GT را در ۳.۱ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

این فقط به عنوان مدل کوپه در دسترس است و قیمت پایه آن از 182.150 دلار شروع می‌شود. گفته شد موتور V-۸ ارتقا یافته ۶۳۱ اسب بخار قدرت و ۶۲۶ پوند فوت گشتاور تولید می کند که ۹۰ اسب بخار و ۵۹ پوند فوت بیشتر از توربو کوپه استاندارد است. تولید کل ممکن است کمتر از ۶۷۰ اسب توربو S e هیبرید باشد، اما این پیشرانه از یک موتور الکتریکی و یک باتری ۱۴.۳ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند.

پورشه میل لنگ، میله‌های اتصال و پیستون V-۸ را به روز کرد. چرخ‌های کمپرسور توربو بزرگتر شده و تزریق سوخت و جریان هوا سیستم‌های ورودی و خنک کننده برای ایجاد انرژی اضافی افزایش یافته است. جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک نیز در مقایسه با سایر مدل‌ها سریعتر جابجا می‌شود و جعبه انتقال سیستم تمام چرخ محرک با آب خنک می‌شود.

جدیدترین اطلاعات از کاین توربو GT قدرتمندترین پورشه هشت سیلندر

در مدل‌های توربو GT  میراگر‌های تطبیقی ​​پورشه و سیستم تعلیق اسپرت، سیستم فرمان با نسبت متغیر و فرمان محوری عقب همگی برای مدل جدید تنظیم شده اند. میله‌های ضد غلتک فعال پورشه نیز برای کاهش بیشتر غلت دادن بدنه مجدد آماده می‌شوند.

چرخ‌های جلو ۱.۰ اینچ از توربو کوپه استاندارد پهن‌تر هستند. چرخ‌های ۲۲ اینچی با لاستیک‌های چسبنده Pirelli P Zero Corsa پیچیده شده اند که به طور خاص برای توربو GT ساخته شده اند. ترمز‌های سرامیکی کربنی با روتور‌های ۱۷.۳ اینچی جلو و ۱۶.۱ اینچی عقب، استاندارد هستند.

جدیدترین اطلاعات از کاین توربو GT قدرتمندترین پورشه هشت سیلندر

در اینجا رنگ جدیدی به نام خاکستری قطبی دیده می‌شود. توربو GT دارای ورودی هوای وسیع تری در جلو است که دارای نمای جلوی تجدید نظر شده و دیفیوزر عقب با فیبر کربن است. GT دارای سقف الیاف کربنی و بال عقب بالایی با صفحات کناری فیبر کربنی و اسپویلر عقب تطبیقی ​​با فلپ Gurney است که اندازه آن دو برابر نمونه استاندارد Cayenne Turbo Coupe است.

سیستم اگزوز اسپرت تیتانیوم پورشه که صدا خفه کن وسط آن برداشته شده در توربو GT استاندارد است و از طریق اگزوز دوگانه نصب شده در مرکز انجام می‌شود. این Cayenne جدید با عملکرد بالا اولین خودرویی است که از سیستم سرگرمی جدید پورشه بهره می‌برد و اکنون دارای قابلیت Android Auto به همراه Apple CarPlay است.

جدیدترین اطلاعات از کاین توربو GT قدرتمندترین پورشه هشت سیلندر

در توربو GT، صندلی‌های جلو و اسپرت هشت طرفه و دو صندلی عقب اسپرت دارای درج آلکانتارا مخصوص Turbo GT و اسکریپت توربو GT بر روی پشتی‌ها هستند. دوخت‌های برنز یا Arctic Grey و یک خط نشانگر زرد در بالای فرمان وجود دارد.

پورشه کاین کوپه توربو GT ۲۰۲۲ با قیمت ۱۸۲ هزار و ۱۵۰ دلار در دسترس است و قیمت آن نسبت به سایر سوپر SUV‌های آلمانی مانند BMW X۶ M ۶۱۷ اسب بخار و مرسدس-AMG GLE ۶۳S ۶۰۳ اسب بخار بسیار گران‌تر است، اما از قدرت بالاتری برخوردار است و تنها ۱۰ اسب بخار قدرت از لامبورگینی اوروس 222 هزار و 4 دلاری عقب است. پورشه جدید اوایل سال آینده وارد ایالات متحده می‌شود.

جدیدترین اطلاعات از کاین توربو GT قدرتمندترین پورشه هشت سیلندر

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها