کد خبر : 64337

پژو 308 استیشن رونمایی شد

پژو 308 استیشن رونمایی شد

نسخه‌ی استیشن واگن پژو ۳۰۸ با طراحی جذاب، فضای بار بزرگ‌تر و مجموعه ای از امکانات کاربردی رونمایی شد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در طول تاریخ شرکت‌های مختلف برای تسهیل فعالیت‌های روزمره انسان ها، رفت و آمد و برقراری ارتباط محصولات و تجهیزات هوشمند و مدرنی را تولید و روانه بازار کرده اند که عملکرد و امکانات آن‌ها متفاوت بوده است و بعضی از این تولیدات با اقبال کاربران روبه رو نشده است.

یکی از محصولات پرکاربرد و ضروری در دنیای امروز خودرو است که در بازار جهانی توجه خودروسازان روی ساخت مدل‌های شاسی‌بلند متمرکز شده ؛ اما بسیاری از برند‌های اروپایی اعتقاد دارند که استیشن واگن در میان مشتریان محبوبیت دارد.

استیشن واگن

به گزارش موتوروان، پژو یکی از خودروسازان مطرح جهان به شمار می‌رود که از نسخه استیشن واگن ۳۰۸ SW رونمایی کرده است تا با مدل‌های گروه فولکس‌واگن شامل سئات لئون اسپرتس‌تورر، اشکودا اکتاویا کمبی و فولکس‌واگن گلف واریانت رقابت کند. پژو ۳۰۸ SW بدون شک یکی از زیباترین استیشن واگن‌های جمع وجور در قاره سبز است.

استیشن واگن پژو ۳۰۸ SW

امکانات استیشن واگن ۳۰۸

ظرفیت بار از ۴۱۲ لیتر در مدل هاچ‌بک به ۶۰۸ لیتر افزایش می‌یابد. در صورت کافی نبودن فضا، جمع شدن نیمکت عقب استاندارد ۴۰:۲۰:۴۰، حجم را به ۱۶۳۴ لیتر افزایش می‌دهد و امکان بارگیری جسمی با طول بیش از ۱٫۸۵ متر را فراهم می‌کند. در مقایسه با نسخه قبلی پژو ۳۰۸ SW، نسل جدید ۶ سانتی‌متر طول بیشتری دارد و ارتفاع آن ۲۰ میلی‌متر کاهش یافته است. عرض محور‌های جلو و عقب بدون تغییر هستند درحالی‌ که شیشه جلو خودرو دارای طرح جدیدی است تا جلوه زیبایی به این استیشن واگن بدهد.

استیشن واگن

درب صندوق عقب به‌صورت هندزفری باز می‌شود و مشتریان امکانات مفیدی مانند پریز برق ۱۲ ولت، دو محل ذخیره‌سازی بار، قلاب نگه‌داری کیف و نورپردازی LED را در آن پیدا خواهند کرد. از دیگر امکانات این خودرو فوق العاده زیبا و مدرن می‌توان به چراغ‌های جلو ماتریسی LED در بالاترین تیپ همراه با چراغ‌های عقب تمام LED، رینگ‌های ۱۶ تا ۱۸ اینچی و صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی دوگانه در داخل کابین اشاره کرد.

گفتنی است استیشن واگن ابتدای سال ۲۰۲۲ وارد بازار جهانی خواهد شد و دقیقاً مانند نسخه‌ی هاچ‌بک، استیشن واگن در کارخانه مولهاوس استلانتیس مونتاژ می‌شود. این خودرو با طراحی منحصر به فرد و قدرت بسیار زیاد موتور و پیشرانه هایش و باتری قدرتمندی که در آن به کار رفته است برای پیمودن مسیر‌های طولانی کاملا آماده است و مخاطبان می‌توانند با خیال راحت از این اتومبیل فوق پیشرفته استفاده نمایند.

شاسی بلند

به هر حال تولید چنین محصولات متنوع و پیشرفته بازار‌های جهانی را با چالش‌ها و رقابت تنگاتنگی مواجه کرده است و تنور انتخاب خودروی لوکس در بین مشتریان بسیار داغ است. حال باید دید کدام شرکت خودروسازی می‌تواند با ارائه خدمات بهتر کاربران را به سمت محصولات خودش جذب کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها