کد خبر : 6424

مک لارن 720S زیر تیغ منصوری تیون شد

مک لارن 720S زیر تیغ منصوری تیون شد

سوپراسپرت مک‌لارن 720S فرست ادیشن با تیونینگ منصوری که در نمایشگاه ژنو معرفی شده بود، در خیابان‌های لندن آفتابی شد.

به گزارش خودروتک، تیونر آلمانی منصوری اوایل سال جاری در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸، به‌روزرسانی‌های عملکردی و ظاهری برای مک‌لارن 720S معرفی کرد. این خودروی سوپراسپرت به‌لطف بهینه‌سازی منصوری و بهره‌گیری از کیت آیرودینامیکی فیبر کربن، هم‌اکنون ۳۵ اسب‌بخار قدرت اضافی دریافت می‌کند و قادر است در زمان ۲.۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد؛ همچنین بیشینه سرعت این مدل به ۳۴۵ کیلومتربرساعت رسیده است.  

McLaren 720S / مک لارن 720S تیونینگ منصورری

به‌تازگی نمونه خاصی از مک‌لارن 720S توسط دوربین‌های عکاسی در خیابان‌های لندن شکار شده است. این نسخه از مک‌لارن 720S که فرست ادیشن نامیده می‌شود، بسیار جذاب‌تر و هیجان‌انگیز از نسخه‌ی اصلی به نظر می‌رسد. برای تائید این نظریه بهتر است نگاهی به قطعات فیبر کربنی مورد استفاده در ابرخودرو بیاندازید که از اسپلیتر جلو تا کاپوت، قطعات اسپویلر جلو، رکاب‌ها، پره‌ها، اسپویلر عقب، دیفیوزر، بالچه‌ها، بال عقب، سرپوش‌ آینه‌ها و تقریباً‌ هر جایی از بدنه به چشم می‌خورند. 

McLaren 720S / مک لارن 720S تیونینگ منصورری

مدل استاندارد سوپراسپرت مک‌لارن 720S طراحی و قوای فنی بی‌نظیری دارد که حالا با تیونینگ منصوری، پیشرانه‌‌ی خورجینی ۸ سیلندر ۴ لیتری و توربوشارژر دوگانه، ۷۵۵ اسب‌بخار قدرت و ۷۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. جدای از کیت بدنه منصوری و ویژگی‌های آیرودینامیکی، به‌جای خروجی‌های اگزوز دوگانه از سیستم اگزوز سفارشی با چهار خروجی اگزوز در مک‌لارن 720S استفاده می‌شود که ظاهر تهاجمی‌تری به آن می‌بخشد. 

McLaren 720S / مک لارن 720S تیونینگ منصورری

در فضای داخلی نیز چرم آبی آلکانترا در تقریبا‌ً همه جای کابین، همراه‌با فیبر کربن آبی، قطعات نئون زرد و لوگوی سفارشی «Mansory First Edition» دیده می‌شود. 

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها